Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Střílím asfaltové holuby. Sport, při kterém je třeba maximální soustředěnost a blesková reakce. Mám vyzkoušeno, že po jednom ležáku jsem se výrazně zhoršil. Tudíž sám bych toleranci nevyužíval. Znám však mnohé jedince, kterým by určitě nějakých 0,4 promile nevadilo a jezdili by možná ještě lépe než střízliví.

3 0
možnosti
Foto

Pane Štěpáne, předně Vám děkuji za přečtení i komentář. A díky za příklad s těmi holuby. Je to jako při té akce, prtože člověk nikdy neví, kdy přijde krizová situace.

0 0
možnosti

Potvrzuji, obojí. Pár let jsem žil v (motoristicky zaostalé) zemi, kde je povoleno 0,5. Když jsem jel z nějakého jednání nebo akce, kde jsem si dal dvojku, byl jsem vždy tak pomalý, pozorný a ostražitý jako nikdy.

1 0
možnosti

To jste Vy a další zodpovědní jedinci. Znal jsem jednoho, který před rokem 1989 sice měl známosti u VB, ale všichni hned poznali, že jel z práce k domovu opilý. Víte proč? Jel na dvojku, tedy na druhý rychlostní stupeň, krokem. Sice neudělal nikdy nehodu, ale stálo mu to za to? Dnes jsou možnosti - třeba si sjednat službu, kdy si pracovník do kufru dá kolo a odřídí to za vás.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com