Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M27i52l82a92n 24S89t72e21h68l97í11k 7340319493911

Domnívat se, že po zrušení nulové tolerance alkoholu se z řidičů stanou nezodpovědní ochmelkové, je nesmysl. Kdo na zákony kašle a jezdí opilý už dnes, ten v tom bude pokračovat i za jiných podmínek. Zodpovědný řidič, který s alkoholem v krvi za volant nesedne, bude tuto zásadu dodržovat i nadále a poruší ji maximálně v tom, že si dá po obědě jedno pivo, nebo decku vína, čímž silniční provoz skutečně nijak neohrozí.

+4/0
13.4.2019 11:12
Foto

P58a32v45e45l 89V49r69b60a 1806859238454

Domnívat se, že absolutní předností chodců, zajistím jejich bezpečnost.......

+1/0
13.4.2019 12:49

M89i14l29a30n 76S91t34e43h68l85í21k 7600849723331

Zcela nelogický příměr.:-)

+1/0
13.4.2019 13:09
Foto

P81a49v18e63l 12V40r92b29a 1196849158494

Tak jinak, co Vás Milane vede k přesvědčení, že se nezvýší počet těch, co to přepísknou. Ta má předcházející reakce jen vyplývala z podobné argumentace. Tudíž, pokud pan předseda má za to, že jsme civilizovaní lidé , měl by také řící: podívejte se, zkusíme to, ale máme prvenství v Evropě ve spotřebě alkoholu. Mimo výhodu upravíme i sankce a v rámci legislativy navrhneme takové úpravy pokut, odebírání řidičských průkazů. Musíme už konečně nastolit takové právní prostředí, aby ten, co nedodržuje pravidla za to nesl důsledky. Ne jako to je ted. Příkladem budiž Janoušek, vybrždovači, opilí a zfetovaní řidiči. Milane, ani média toto nikde nezminovala, jen to, že budeme jak ostatní v Evropě. Ruku na srdce, nikdo z nás přeci nechce být sejmutý někým, kdo nemá obavy. A já v tom prolomení hranice prostě vidím, že řada lidí nebude mít obavu a počty nehod pod vlivem alkoholu budou narůstat.

0/0
13.4.2019 15:03

M39i36l13a22n 41S42t14e58h75l77í93k 7800139533571

Myslím, že jsem to napsal zcela jasně, co mě k tomu vede.

+1/0
13.4.2019 16:34
Foto

P66a24v63e59l 33V38r63b96a 1376989468154

A já to respektuji

0/0
13.4.2019 18:21

V80o87k73o36u11n 67V16l28a92d38i58m18i48r 8522398299328

Cim to ale je, ze ta absolutni prednost chodcu snad vsude mimo CR a ostatni postkomunisticke zeme funguje jako svycarske hodinky?

0/0
13.4.2019 19:17
Foto

Z72d39e69n30ě36k 48M71a51t69u51š89k16a 7978496245146

Funguje to prakticky v celé Evropě, proč bychom to nedokázali i my. Stačí nastavit pravidla.

+3/−1
13.4.2019 9:13
Foto

P43a67v53e94l 89V30r53b12a 1856519488314

Zdeňku, právě ty pravidla, o nich jsem nic neslyšel. a právě proto jsem dal do tohoto článku nejen přednost chodců, ale i tu vymahatelnost práva v reportáži na videu. A jak u nás vypadá vymahatelnost práva nakonec můžeme za uplynulá léta vidět kolem sebe.

0/0
13.4.2019 12:48
Foto

Z35d10e25n89ě20k 66M17a75t72u74š21k66a 7468876385256

Ve většině Evropy platí, že pokud má někdo při nehodě, byť tolerované množství alkoholu, je to přitěžující okolnost.

Jednoduché a účinné.

+2/0
13.4.2019 13:18
Foto

Z45d76e13n31ě60k 67M33a48t95u61š77k77a 7488496755346

P.S. Ten příměr s chodci, je hloupý

0/0
13.4.2019 13:20
Foto

P61a30v13e48l 25V89r90b17a 1386579968664

mě hloupý nepřijde, také se argumenotovalo jsme uvědoměnlí jako ostatní.

+1/0
13.4.2019 15:04
Foto

Z93d78e82n32ě82k 65M72a70t15u71š28k13a 7488566655716

A v čem jsme horši?

0/0
13.4.2019 16:50
Foto

P69a55v97e94l 35V71r89b21a 1356189218964

Zdeňku, mkohu Vám jen napsat svůj názor. A mé postije hledám v souvislostech. Ptáte se mě, v čem jsme horší. Já bych Vám spíš napsal, co se mi nelíbí, že mám takové postoje. Máme se příliš dobře, propadli jsme novodobé totalitě, kterou je konzumismus. Nehledáme hodnoty, nevážíme si obyčejných věcí. Měníme spotřebiče v přetlaku nabídky. Úctu k člověku zahalila mlha vlastní důležitosti a vlastního postavení. Hodnotu druhého posuzujeme podle značky aut, opouštíme města, míříme na vesnice, kde u svých vil stavíme vysoké ploty. Přespříliš dlouho žijeme v míru a klidu, což v nás vyvolává pocit absolutního bezpečí. Nemáme úctu ke starším, stačí jet městskou hromadnou dopravou. Naši potomci nejsou vychováváni k úctě a tak ani v domě , kde se lidi znají nezdraví. Módou se stalo viset na sociální síti, natáčet si video, jak mlátí spolužáka, nebo jak pošlou učitele kamsi. Pořádný klumšt, nahradili podivní youtobeři. Mladí se natáčí, jak dobrodružně přebíhají před vlakem, jezdí na metru, či tramvaji. Rodiče od malička ukazují bezpečnost - na přechodu pro chodce, je přeci normální jít na červeného panáčka, když auta jsou ještě daleko. Protestujeme proti uvolnění hranice na alkohol, neprotestujeme proti jídlu druhé kategorie. Na internetu se připojujeme k boji s plasty, ale málo kdo jde vysadit nové stromy. Stavíme dálnice či silnice, draze, dlouze a nekvalitně. Na silnicích se čím dál víc vybržďuje, jezdí v levém pruhu bez důvodu. Tam potkáváme kamiony, mnohdy s neodpovědnými, ale i honěnými řidiči. Nic nám neříká bezpečná vzdálenost, předvídání nebezpečí, usilovně masírováni automobilkami, se všemi hejblaty, co nás prý ochrání. Na orné půde se staví montovny, nadnárodních společností. Základní potřebu - pít a vodu nám spravují cizí společnosti. Brambory jsou dražší než banány, ale my jsme spokojení. Mluvíme o zahraničí, ale nechceme přijmout statistiky. Policejní hlídky jsou málo kdy k zahlédnutí. A když už má přijít sankce, stačí jen mít dobrého advokáta.

+1/0
13.4.2019 18:36
Foto

P60a23v40e52l 39V75r51b38a 1666989938264

Neustále se opakující šmejdi a stále nepoučitelní lidi. A kdybych měl zmínit policejní akci- psali o ní všude, přesto jsou výsledky šílené. Možná, že jen posuzujeme věci podle sebe, jsme slušní, a když to povolí to pivko si nedám. Jenže nikdy nejsem na silnici sám. A když se něco stane, po vzoru známých kauz, nestanu se nakonec já poškozený, tím viníkem? Zdeňku, a nemluvě o přístupu k demokracii, stačí s epodívat zde do blogů, jak se k sobě lidi chovají.

Měl li bych shrnout, to co se mi nelíbí použil bych zde slova prof. Petra Piťhy:

A nedejme se mýlit, naši politici se vůbec nezajímají o Islám, ale o petrolej a prodej obnošených zbraní. My jim to nemůžeme vytknout, neboť je sice máme za krátkozraké hlupáky, ale nesmíme to přiznat, protože jsme je zvolili. Navíc cítíme, že to jsou ti nejhodnější z nás, protože na slovo poslouchají jiné, kteří jim, sami bez tváře, odněkud nařizují. Tušíme, že odněkud, kde se hraje ruleta s fiktivními penězi, které ovšem někdy musí být podloženy naší prací, popřípadě životy. Usilujeme o mír na Ukrajině, ale sami jsme připustili, aby byl ohrožen, a spěcháme se přiživit, protože nepřiznáme, že nejde ani o Ukrajince, ani o Rusy, ale opět o peníze a rovnováhy bank, které se rozkymácely jako lodě, když se zvednou vlny. Říkáme: musíme být silní, abychom uhájili mír, ale k čemu nám budou zbraně, když nemáme muže, kteří by je zvedli. Proč by to dělali, když nemají ideál? Ideál, za který by někdo byl ochoten zemřít. Jsme věru ubozí a směšní. Vzali jsme své oblasti vazebnost kultury a naše katedrály se hroutí a společenství lidí se mění v hromadu rozhádaných sobců. I kdybych přinesl přímo z fronty usmrcené dítě, ozve se jen lživý nářek představitelů elit, a to takový, jaký si bude přát ke všemu lhostejný dav, který je má znovu postavit do čela. Nikdo se nezvedne, aby se šel pokusit zachránit sourozence či matku toho dítěte. Ozvou se proti mně hlasy: Na co si hraješ? Nečárej čerty na zeď!...

0/0
13.4.2019 18:42
Foto

Z65d20e60n90ě24k 41M30a22t50u43š51k66a 7868506685986

Jistě, ale jak to souvisí s hranící alkoholu a předností chodců???

0/0
13.4.2019 19:09
Foto

P52a21v41e71l 39V63r58b18a 1206159718954

Na to jsem Vám přeci už odpověděl na začátku - souvislosti spojené s odpovědností a hodnotami.

0/0
13.4.2019 19:23
Foto

Z27d89e30n41ě87k 97M10a19t15u79š60k44a 7938796755486

Přenechme tu odpovědnost každému jednotlivci

+2/0
13.4.2019 19:32
Foto

P71a96v11e71l 87V10r68b67a 1566829838934

Zdeňku, nesouhlasím, ale děkuji za slušnou diskusi a přeji Vám hezký večer.

+1/0
13.4.2019 19:57
Foto

Z79d96e41n16ě30k 25M49a54t26u60š46k54a 7628706985426

Dobrou noc

+1/0
13.4.2019 20:31

M15i61c20h93a69e78l41a 71S42p74á93l54e11n30k72o29v51á 8274353214986

Letité paradigma, které do nás hustili už za komunistů, že alkohol za volant nepatří, se stalo mantrou a pro mnohé nepřekročitelným stínem. Měla jsem to stejně, alkohol za volantem je zlo a každý, kdo by chtěl po jednom pivu řídit je osoba nezodpovědná a pro ostaní nebezpečná.

Až s životem v zahraničí jsem svůj názor změnila. Víte, co se stane, když si dám pivo a jedu? Nic, nestane se vůbec nic.

A argumenty některých, že Češi nejsou schopní dodržet stanovený limit.. Já nevím lidi, že vás to tak baví mít o svém národu (tudíž i sám o sobě) tak nízké mínění.

+3/−2
13.4.2019 1:34
Foto

P62a13v86e58l 60V97r27b79a 1496359428464

Vážená paní Michaelo, předně Vám děkuji za návštěvu, ale i Váš názor. Težce však hledám relativní odpovědi , protože nevím, jak často jste na silnicích za volantem, nevím, jestli v čechách žijete či nežijete, pokud nežijete, jak sem často jezdíte. Z těch Vášich uváděných vyspělých zemí zaznívá, jak jsou na tom češi ve spotřebě alkoholu. Údajně jsme na prvním místě. Z Vašich vět, nad kterými zamýšlím, vzniká spousta otazníků. Jak je možné, že z hlediska statistiky v Evropských zemí jsme na tom, docela blbě. Nemohla by jste mi prozradit čím to je? Odkaz přiložím na konci článku. Co se týče Vaší poslední věty o mínění, ono je sice krásný povídat si o tom, jaký národ jsme úžasný, jak jsme vlastenčtí, jak respektujeme pravidla, jak přistupujeme k volbám, jak kontrolujeme politiky, co si sem necháme dovést za sajrajty které jíme a ještě si chrochtáme blahem. Kolik si tady necháme postavit montoven na úrodné půdě, montoven a fabrik, které nám nepatří. Mohl bych argumentovat mnoha dalšími věcmi. Ale vzdalovalo bych se tématu. Zkuste prosím, odpovědět na tu statistiku a budu Vám vděčný i za argumenty, co se děje, když v těch zemích někdo nedodržuje stanovené limity. Odkaz zde : https://www.cdv.cz/tisk/cesko-se-v-evrope-propadlo-o-6-pricek-fatalni-nasledky-nehod-v-roce-2018?fbclid=IwAR2Oe6N469_AvttADJrpW-B_z_dbV6VU0iyh8RIEChQy_82aygZUybRyX3o

+3/−1
13.4.2019 7:59

M97i68c23h76a31e82l85a 36S62p74á58l81e73n59k71o58v26á 8814423284816

V Čechách nežiju 10 let, jezdím, a i v ČR jsem jezdila, denně.

Statistika to vskutku není veselá, ale neříká (nebo jsem přehlédla?) jaký podíl na celkové nehodovosti má alkohol a nejlépe do a nad diskutovaný limit 0.5.

Pokud jde o pokuty za překročení povoleného limitu (zde v Austrálii je to 0.5):

od 0.5 do 1.0 ztráta řidičáku na 1 až 9 měsíců, pokuta až do výše 1.827 AUD, možnost odnětí svobody až na 3 měsíce

od 1.0 do 1.5 - řidičák 3 - 12 měsíců, pokuta až 2.611 AUD, možnost odnětí svobody až na 6 měsíců

od 1.5 a výše: ztráta řidičáku minimálně na 6 měsíců, pokuta 3.655 AUD možnost odnětí svobody až na 9 měsíců

Alkohol za volantem se tady hodně kontroluje, v průměru dvakrát až třikrát ročně narazím na tzv. breath test (většinou na cestě do práce nebo z práce; večer nebo v noci, kdy jsou tyto kontroly častější, už nikam nejezdím) - to je dost zásadní rozdíl mezi ČR a Austrálií, policii skutečně vídám v ulicích denně a ne jednou za uherský rok, kdy je nějaká celonárodní akce.

Zmínil jste spotřebu alkoholu v ČR, máte pravdu, Češi pijí dost. Pokud bychom chtěli spotřebu snížit, zaměřila bych se spíš na jeho dostupnost (koupit v novinovém stánku flašku pálenky podivného původu za pár korun mi přijde trošku zvláštní) a prevenci u mladistvých, než řešit, zda si dát po obědě jedno pivo a jet autem na zahradu.

+1/0
13.4.2019 10:00
Foto

P17a93v61e56l 90V81r29b79a 1726259938544

Paní Michaelo, děkuji Vám za sepsané informace. Já se právě na tyto věci ptal záměrně. Dle mého názoru se řada lidí zaměřila jen na to jedno pivo, Ale já v tom hledám souvislost. Tady na hlídku policie moc nenarazíte, radary jsou jen někde. Znám lidi, kteří považují za obsolutně normální, že jim nesvítí levé světlo a jezdí tak i několik měsíců. Přijde jim normální telefonování, ježdění bez pásů. Když tady někoho chytnou s alkoholem, vymahatelnost práva složitá. Když může někdo, proč ne já. Politické proklamace bafuňářů stran, kteří se zde podílejí na politice od roku 1990. Víte paní Michaelo, mě prostě v té proklamici ODS právě chybí i to zmínění postihů, ale i jejich vymahatelnost. A děsím se, že by mi lékař operoval mozek a měl v sobě dvě deci červeného. Prostě tak to vnímám. Vám ještě jednou děkuji nejen za napsané odpovědi, ale i slušnou diskusi.

0/0
13.4.2019 12:46

I28v68a82n 74M60a38r49e13k 6374238362

P.Vrbo. R^

0/0
13.4.2019 10:48

L49u22b10o78š 34C66h18l89u19m59s13k78ý 2860165818695

Já jen k vašemu příspěvku dodám, že české sebemrskačství a podceňování se, to je přímo diagnóza.

+1/0
13.4.2019 11:07

M35a93r53e43k 93T85r65i78z15u52l89j42a17k 8810896417137

Pavle, zdravím,

sám s tímhle nemám žádný zásadní problém a dost se divím zbytečně rozvířeným vášním kolem takové věci. Ať byl limit 0,3 promile nebo nulová tolerance, neměl jsem nikdy důvod to nedodržovat, natož se kvůli tomu rozvášnit. Proč taky.

Mně osobně by nevadilo, kdyby byla povolena určitá míra. Ale má to ten háček, že jistý typ lidí to bude ze zásady zkoušet. Kdyby byla povolena dvě piva, dají si tři-čtyři a bodu spoléhat, že to případně u kontroly ukecají. A lidé, kteří vášnivě bojují za toleranci alkoholu za volantem až do takové míry, že jsou ochotní urážet ty, kdo mají jiný názor, tím jen dokazují, že se neumí ovládat. A tudíž zrovna pro ně by se tolerance alkoholu za volantem nehodila ani náhodou

+3/0
12.4.2019 23:23

L65u48b30o50š 69C29h11l48u58m85s64k18ý 2180785948735

Jistému typu lidí je šumafuk, jestli je povoleno 0,0 nebo 0,5.

+2/0
12.4.2019 23:27
Foto

P31a67v43e12l 28V81r16b28a 1236229548614

Marku, předně ti děkuji za návštěvu a komentář ve kterém se shodujeme.R^R^

+2/0
13.4.2019 7:49

L65u98b75o52š 31C87h54l12u26m30s14k53ý 2830235928465

... proč zároveň nechce novelizovat zákoník práce, aby i zaměstnanec, který má polední pauzu si mohl dát jedno pivečko ... Přiznávám, že jsem zákoníkem práce nepolíben, tak se ptám - tam je takový zákaz definován? To není na rozhodnutí zaměstnavatele? Jinak mohu panu autorovi blogu prozradit, že "na západě", ve firmách či státních institucích, které mají vlastní jídelnu, je zcela běžné, že si k obědu můžete dát malé pivo, nebo dvojku vína (mají "dvojkové" balení), přičemž počet těch piv či dvojek není nikde stanoven. Předpokládá se, že dospělí lidé používají mozek. O ty, kteří mají delší polední přestávku a stravují se mimo se nikdo nestará vůbec.

+2/0
12.4.2019 22:27
Foto

P17a92v50e43l 81V62r21b17a 1676739688634

Pane Luboši, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. Co s etýče zákoníku práce, lze přeci vyhledat na internetu. Souvisí mimo jiné i s oblastí BOZP. Děkuji za informaci o vlastních jídelnách, kde malé množství prodávají. Jen přemýšlím, jak tam mají zajištěnou ochranu ostatních zaměstnaců či firmy pro případ, že by někdo stanovený limit porušil. Přeci jen, tohle je zásadní téma a tak stále hledám odpovědi i na písmeno b) tedy co se děje, když to je porušeno. Budu rád za informaci.

0/0
13.4.2019 7:48

L29u48b43o50š 15C87h92l95u30m64s42k65ý 2570175288295

Navštívil jsem výrobní závody s vysoce sofistikovanou výrobou v SRN, Holandsku a Izraeli kde fungovalo to, co jsem popsal. Sám jsem skoro čtyři roky pracoval na HQ firmy, kde to fungovalo stejně. (A znovu zopakuji, že to tak funguje i ve státních institucích, přinejmenším v Belgii a ve Francii.) Za celou dobu jsem nezjistil, že by byl stanoven nějaký limit na konzumaci piva a vína v jídelně (nepátral jsem), ani nezaznamenal, že by se někdo v práci zlil. Jak jsem už napsal, asi spoléhají na to, že tam pracují dospělí lidé s funkčním mozkem. V každém případě, když u vedlejšího stolu sedí váš šéf, přirozený ostych asi lidem brání se v práci opít, protože druhý den byste asi už nemusel být zaměstnancem. Více k tomu nemůžu dodat.

0/0
13.4.2019 11:02
Foto

P51a22v96e74l 96V92r34b75a 1146609218314

Luboši, poslední 3 věty jsou tak nějak zásadní. Já se Vám omlouvám, ale zrovna toto vidím při naší mentalitě poněkud za problematické.

0/0
13.4.2019 12:51

L27u23b40o23š 29C80h43l61u11m65s19k43ý 2180145528215

Nepodceňujte lidi, zbytečné sebemrskačství. Nikde ve světě, teda ani v Kanadě, ani v USA, kde jsem poznal spoustu českých emigrantů, tak nevybočovali v ničem z průměru. Žádnou českou neodpovědnou mentalitu jsem nezaznamenal, spíše naopak.

+1/0
13.4.2019 14:43
Foto

P72a84v11e25l 15V14r87b48a 1326559658534

Luboši, nevím. Já mám prostě jiný názor.

0/0
13.4.2019 15:05
Foto

K50l50á25r38a 83T42ů84m97o46v29á 2343434877478

Ono se to tušit dalo.;-) Na jedné straně poznámky o civilizovaném světě a že nulu mají jinak převážně muslimské země, plus prostý fakt, že 0,2 požití nedokazuje... Na druhé to, že tady platí "dovolíš jedno, daj si tři".

+3/0
12.4.2019 22:04
Foto

P84a88v21e40l 65V63r83b30a 1326929878354

Klárko právě a proto mi v tom vyjádření předsedy chybí i ty snakce. A toěb děkuji za návštěvu a komentář.

+1/0
13.4.2019 7:41

P30e11t17r 36S35k79á58c86e94l 6564259679

Před 55. lety byla v televizi debata "naživo", přeli se tehdy dva - odborník na dopravu a psycholog. První samozřejmě obhajoval nově zavedený absolutní zákaz alkoholu (pamatuji ho jako polehčující okolnost) a druhý navrhoval, aby se stanovila určitá hranice promile a tu pomalu ale jistě v průběhu roků snižovat. Byl to prudký skok...od tolerance do absolutního zákazu.Možná několik roků bylo jen něco málo povoleno, nevím. Pokud by se tehdy postupovalo podle návrhu psychologa (konala tak většina států na západ od nás), byli bychom dnes na tom stejně jako vyspělé země. Souhlasím s autorem, že v nynějších podmínkách není správným řešením provádět opak - povolovat, uvolňovat. On člověk kdekoliv v Evropě si musí pomalu na kázeň a pořádek zvykat, po uvolnění hranice ale nezná míru. Zvláště když chybí zdravý rozum...;-)

+2/0
12.4.2019 21:30
Foto

P27a78v30e20l 35V73r48b81a 1906719258504

Pane Petře, právě jak to píšete. Ještě jsme se nenaučili danouá mmíru a odpovědnosti. Zrovna v čera jsem se ptal maminky, táhnoucí své 6 leté dítě přes přechod na červenou. Po otázce co mi je potom mi sdělila, na co by čekala, když jsou auta daleko. Přiznám se, že jsem neměl chuť poukazovat na to, jaký dává příklad malému dítěti. Vám Petře děkuji za návštěvu a komentář.

+2/0
13.4.2019 7:40
Foto

Š62t42ě44p35á87n 86B65i94c15e89r53a 6589772448216

Střílím asfaltové holuby. Sport, při kterém je třeba maximální soustředěnost a blesková reakce. Mám vyzkoušeno, že po jednom ležáku jsem se výrazně zhoršil. Tudíž sám bych toleranci nevyužíval. Znám však mnohé jedince, kterým by určitě nějakých 0,4 promile nevadilo a jezdili by možná ještě lépe než střízliví.

+3/0
12.4.2019 20:29
Foto

P96a18v17e87l 97V92r63b25a 1966469158104

Pane Štěpáne, předně Vám děkuji za přečtení i komentář. A díky za příklad s těmi holuby. Je to jako při té akce, prtože člověk nikdy neví, kdy přijde krizová situace.

0/0
12.4.2019 20:41

L22u66b23o86š 47C20h45l20u83m26s25k51ý 2690685388125

Potvrzuji, obojí. Pár let jsem žil v (motoristicky zaostalé) zemi, kde je povoleno 0,5. Když jsem jel z nějakého jednání nebo akce, kde jsem si dal dvojku, byl jsem vždy tak pomalý, pozorný a ostražitý jako nikdy.

+1/0
12.4.2019 23:18

P32e73t39r 65S75k94á13c69e92l 6634189629

To jste Vy a další zodpovědní jedinci. Znal jsem jednoho, který před rokem 1989 sice měl známosti u VB, ale všichni hned poznali, že jel z práce k domovu opilý. Víte proč? Jel na dvojku, tedy na druhý rychlostní stupeň, krokem. Sice neudělal nikdy nehodu, ale stálo mu to za to? Dnes jsou možnosti - třeba si sjednat službu, kdy si pracovník do kufru dá kolo a odřídí to za vás.

+1/0
14.4.2019 0:56

H64o49r80s19t 90A49n60t93o92n 33H40a71s40l33b75a85u33e89r 3718564326936

Pavle, všechno jsem tady řádně prostudoval, projel také diskuze a jsem rád, že jsem nekuřák a jedno pivo si dám tak jednou za měsíc po vepřo knedlo nebo něčím podobným, a auto pak na mě marně čeká. Mám výhodu, že bez piva dokážu žít a když si někdy za dlouhý čas flašku otevřu, cucám ji tři dny, ale dvě tabulky čokolád dokážu zlikvidovat na jeden tah. Asi nejsem normální... Tobě přeji úspěšné hasení žízně čímkoliv!!;-D

+3/0
12.4.2019 20:23
Foto

P86a94v24e41l 70V55r89b27a 1826769278804

Horste, tak až na to kouření jsme na tom stejně, pivko nebo víno si dám občas a nemám potřebu se pak stresovat kvůli řízení. Navíc, tím, že jsem pár let jezdil rally, nemám ani potřebu v běžném provozu závodit

+2/0
12.4.2019 20:42

H12o30r61s75t 69A59n76t87o50n 37H79a16s35l13b64a79u93e16r 3398274896176

Doporučil bych každému jezdit nějaké automobilové závody, tam je možné se vyřádit a pak je v normálním provozu jako beránek...

+1/0
12.4.2019 22:15

M26a85r32e95k 35T29r33i47z42u22l88j62a16k 8930836127387

Horste, jen aby nezavedli nulovou toleranci pro čokoládu po exaktním vědeckém zjištění, že krásně uklidňuje, čímž by mohla otupit řidičovu pozornost ;-D

0/0
13.4.2019 18:22

P94e86t71r 27L97a53n85g60e64r 6295865610132

Myslím si, že ještě Češi nedozráli natolik, aby si svobodu tolerance alkoholu při řízení vozidla zasloužili. Obávám se, že by v reálných podmínkách došlo ke zvýšení počtu nehod zavinenych alkoholem.

Pokud bude takový zákon přijat, tak ho vezmu na vědomí bez jakéhokoliv protestu, ale sám osobně si to "jedno pivo" před řízením dávat nebudu.

Vám karmu a dík za článek.

+7/0
12.4.2019 19:43
Foto

P82a20v51e83l 40V53r59b82a 1376809618314

Pane Petře, nejen že děkuji za návštěvu, ale i Váš názor, který odpovídá tomu mému. R^R^R^R^R^R^

+2/0
12.4.2019 19:45

L13a42d72i23s24l12a72v98a 31Š36i88n94d30l53e68r33o52v48á 6679680270551

Řidička jsem 50 roků, bez alkoholu, bez piva a bez nehody. Možná budu za "průdu", ale já bych nepovolila ani to jedno pivo, a to si ho někdy po jídle, ke kterému se hodí, klidně dám. Před jízdou nikdy,v tomhle jsem nekompromisní a zásadová.

+3/0
12.4.2019 20:53

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz