Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, v tomto případě jsem pro: Pro tvrdé trestání nezodpovědnosti na silnicích a zejména hazardérství se životy jiných. Což nemusí být jenom v postihování rychlé jízdy, mělo by to být hlubší a komplexnější. V diskusi pod dalším Tvým článkem jsem psal, že postkomunistické země vykazují vyšší počet lidí divně zamindrákovaných, což se často projevuje agresivitou a nabubřelostí. Nejenom na silnicích. Stejné se děje například i v politice a v internetových diskusích. Svým způsobem by i tam měla nastat určitá "výchovná represe". Což vůbec není populární a bude kolem toho vždy řev o "cenzuře", ale přeci i ve fotbale existuje systém žlutých a červených karet, vyloučení, distanc na několik zápasů či zákaz činnosti na delší období podle míry závažnosti přestupků. Například vyloučení extremisticky se chovajícího křiklouna z politické strany je v tomto smyslu pozitivní signál pro společnost a melo by to tak být obecně bráno.

1 0
možnosti
Foto

Marku, mco děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Uvítal bych větší autorepresi. Ale nejsem utopista. Vím, že systém funguje zhruba tak, jak funguje společnost systémem ovládaná. Takže se nemohu spoléhat, že ti, kdo pocítí nutkání dát při volbách hlas provařeným hochštaplerům, toto nutkání zažehnají vlastní rukou, do níž popadnou důtky a zmalují si záda :-) Způsob vlastního jednání máme tzv. v paži. Ale včetně toho, jakého máme presidenta, justici, policii ........

1 0
možnosti
Foto

Pane Jaroslave, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. A k tomu co píšete, ono vše souvisí se vším.

0 0
možnosti
Foto

Ještě lepší by byla prevence, totiž přísnější psychologické testy kvůli získání řidičáku. Ve Švýcarsku to tak nějak je. U nás - ale komu by se pak auta prodávala?

1 0
možnosti
Foto

Pavle, předně Vás zdravím a posílám pozdravy do krásné přírody Vašeho kraje. A co se týče prevence, bylo by zajímavé, co by ty testy odhalili a koliki lidí by nemělo šanci k řidičáku přijít. Protože třeba ti vbrďovači, tam nemůže být vše v pořádku. Pavle, děkuji za návštěvu a komentář.

1 0
možnosti
RP

R^Nevím jestli jste postřehl nedavnou akci v našem krajském městě během které na jedné z nejrušnějších křižovatek projelo 56 řidičů na červenou..vše je o lidech a kázni. Je to asi dva měsíce co na frekventované okruhu kolem nemocnice se před námi pomalu rozjížděla na semaforu audina SUV celá zaprášena s pražskou značkou a téměř k dalšímu semaforu brzdila svou jízdou provoz..tak jsme ji předjeli abychom viděli co tam sedí za exota . Řidič ruce na horní části volantu v jedné tužku v druhé blog a něco si zapisoval....

2 0
možnosti
Foto

Radko, předně děkuji za návštěvu a za komentář. To je přesně ono, co by měla policie pokutovat. R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Ještě by mohli sem tam někoho pro výstrahu zastřelit, jako to dělají v USA. Vždyť jsou to šmejdi, jezdí, rychleji, nepřipoutávají se, někdy si zapálí, nebo telefonují. Co kdyby srazili maminku s kočárkem na přechodu ?

Lidé jsou opravdu hloupí, ale represe společnost nevyšlechtí.

1 0
možnosti
Foto

Františku, předně děkuji za návštěvu a komentář, který mě vede k otázce: A jak to tedy udělat? Přiznám se, že si neumím představit jakékoliv společenství fungující jen na napomínání a vysvětlování a bez rizika represe.

0 0
možnosti
VM

Víte, já s vámi nějak tak souhlasím a dal jsem karmičku.

Jenom z mého pohledu. Auto řídím 38 let, z toho mám 25 let skupinu C. 15 let jsem jezdil jako řidič s Avií.

Za tu dobu jsem dostal jednou pokutu v Praze, tuším 500,- za to, že jsem prostě kvůli zjednodušení při vykládání zboží zastavil v protisměru. A měšťák byl po ruce. Prostě jsem se nechtěl složitě otáčet a pak znovu.... ale měl pravdu, neměl jsem.

Pak jsem dostal jednu v Měšicich, kdo to tam onehdá znal, před nadjezdem vlastně už jedete průmyslovou zónou, 51 na čtyřicítce, plesk 1500,-. Čtyřicítka tam byla, to bez diskusí, diskutovat by se dalo o jejím smyslu.

Poslední pokutu jsem dostal v Popovicích (ne Velkých) za to, že jsem jel nepřipoutaný. Nikoho tím neohrožuji, ale budiž, 300,-.

Ale proč to píšu. Pak vidíte v televizi vystresovaného šmejda, který schválně vytlačí auto ze silnice, dostane pár let, na půlku ho pustí a vrátí mu papíry. Za mě, za takovou agresivitu by měl dostat zákaz řízení na dosmrti.

Další případ. Na silnici mezi Brandýsem a Kostelcem nad Labem mladík ujíždějící před hlídkou naráží do policistky, která se ho snaží zastavit a zabíjí, ji. Kromě toho, že je pod vlivem drog se najednou provalí, že mu bylo uděleno celkem 12, slovy d v a n á c t , zákazů řízení. To to sakra těm soudům a těm státním institucím už nebylo blbé, že si z nich akorát dělá srandu???

Ano, souhlasím s vámi. jen si myslím, že za nějaké drobné překročení rychlosti na místě, kde není koho ohrozit, za nepřipoutání a podobné prkotiny, by mohly být u řidičů, kteří nejsou častými přestupci orgány schovívavější, zatím co u nebezpečných šmejdů daleko tvrdší.

Tak tak to vidím já.

2 0
možnosti
Foto

Vážený Vladimíre, velmi Vám děkuji nejen za přečtení, ale i komentář, ve kterém uvádíte jasné argumenty. Když se to stalo s tou policistkou, napsal jsme k tomu článek, kde jsem to nazval vraždou. A z výsledků vyšetřování a trestu jsme byl znechucený. Víte Vladimíre, tím mým dnešním článkem jsem jen chtěl dát najevo, že s akcí souhlasím a že by měla být častější. Psát o všech příčinách dopravních nehod... to by byla série textů.. Když projíždím městem nebo vesnicí, snažím se jet opravdu maximální povolenou rychlostí a když vidím hřiště, nebo děti v blízkosti, zpomalím. Ono nejde ani tak o pokutu, ale že by se mohlo něco stát a já při svý nátuře a svědomí, nevím, jak bych se s tím zžil. Nejhorší je, že v tom je i dnešní doba - plná spěchu a nedostatkem času. A mnohdy spěcháme tak, že si neuvědomujeme, že sice riskantní jízdou někoho ohrozíme, ale za pár kilometrů budeme stát na semaforech. Vladimíre, ještě jednou Vám děkuji za komentář a přeji Vám na Vašich cestách vždy jen a jen šťastnou jízdu.R^

1 0
možnosti
IM

I69v69a41n 64M62i12n39á32ř

3. 4. 2019 12:20

S autorem lze absolutně souhlasit. Vždyť represe vůči, silničním pirátům, opilcům, či zdrogovaným - není represí v pravém slova smyslu, ale .. nezbytnou nutností.

3 0
možnosti
Foto

Pane Ivane, děkuji Vám za návštěvu a komentář. Na mě před chvílí "vyjela " zpráva o sražení dítěte motorkářem, který odjel z místa nehody. Já nechtěl do detailu v jednom článku vše rozpitvávat, protože to je obrovské téma. Ono to není jen o tom, co píšete, je to i o dnešní celkové době - době spěchu. Ale i o vzájemné slušnosti, respektu a pokoře. Chybí i předvídání, jak se říká stačí kousek ledu na silnici......a všechno je jinak. A to nemluvím, o tom, že na komunikaci nejsou jen řidiči, ale chodci, kolaři...

0 0
možnosti
JB

Tohle je hodně hloupý pohled. Já tomu rozumím, ale je to neskutečně vzdálené od reality.

Vemte si dopravní nehody, projděte si je všechny, třeba za měsíc, najděte si mrtvé a podívejte se, kolik mrtvých má na svědomí ten, co je těch vašich 150 v obci nebo strašlivých 200 na dálnici. Respektive mi najděte nehody, kde za úmrtí na dálnici může někdo takhle rychlý. A pak se podívejte na ty, co mají na svědomí ten zbytek tragických nehod. Ve většině případů naprosto obyčejní lidi, kteří udělali něco špatně. Tak to prostě je. A tohle nevyřeší represe, ale něco naprosto jiného. A na to není tak těžké přijít, jenom by u toho člověk musel myslet a ne hysterčit.

2 1
možnosti
Foto

Vážený pane Jiří, já vám děkuji za přečtení a komentář toho mého hloupého pohledu, za kterým si s dovolením zůstanu stát. Neb z Vašich slov nemám nejmenší potřebu míti o svém textu jakoukoliv pochybnost. Ale respektuji Váš názor na věc.

1 0
možnosti

Pavle, je to tak. Zákonů a různých akcí s omračujícími a konspiračními názvy je dost. Ale vyšumí do ztracena. Vysvětluju si to tak, že každý z parlamentních chytrolínů má ve svém okolí nějakého vejlupka, a tak se bojí obecně přitvrdit.

Jo, každý si tu demokracii vysvětlil po svém tak, jak se mu to hodí.

3 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
IK

Především by se mělo na dopravní přestupky typu vysokého překročení povolené rychlosti nebo řízení pod vlivem omaných a psychotropních látek jako na obecné ohrožení a pokud při zmiňovaném jednání dojde ke škodě na majetku nebo na životech, mělo by to být posuzováno jako úmyslný trestný čin. Protože lidé, kteří jezdí stovkou (a více) po obci nebo "pod vlivem", moc dobře vědí, že je to zakázáno kvůli zajištění bezpečnosti účastníků silničního provozu a záměrným porušováním dávají jasně najevo, že jsou jim následky jejich jednání lhostejné.

Nemluvím samozřejmě o překročení rychlosti o 15 km, to je hned, řidič také nemůže mít oči nepřetržitě na tachometru. Stejně tak se může stát, že má někdo malý "zbytkáč", tabulky spalování alkoholu jsou jen orientační a metabolismy se různí, ale oapakovanými odběry jde snadno odlišit, jestli řidič jen přecenil svoje spalování a nebo si dal panáka před jízdou. Takové případy, věřím tomu, body a pokuta řeší, postižení si jistě dají příště pozor.

4 0
možnosti
Foto

Paní Ireno, já Vám děkuji nejen za přečtení, ale i komentář, ke kterému není co dodat.R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com