Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jezdíme každoročně, jsem černí - tudíž "Prušáci", vždy vítězíme, ale když si jdu projít Alej mrtvých , není tak tichá jak se zdá....

0 0
možnosti

Dík opět za přiblížení...R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, já děkuji Vám za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

P33e97t93r 13S15k56á43c35e83l

25. 3. 2019 22:47

Chválím Vaše připomenutí, pane autore, že důležité je pracovat v tomto směru s mládeží. Nyní se oslavují různá výročí, např. 150 let od založení spolku hasičů. Již v prvních fázích zakládání těchto spolků si předkové vetkli do vínku:" Bohu ke cti, bližnímu ku pomoci a vlasti k obraně". Ano, 60 tisíc dobrovolných hasičů je síla, o další generace a jejich správnou výchovu je v tomto směru postaráno. V podobném duchu by se měla podporovat výchova nastupující generace v dalších spolcích, které svoje zkušenosti předávají i za hranicemi naší vlasti. Například turisté - způsob značkování turistických tras předávali v různých státech světa! Chce to zdravý rozum, v politice a mezi politiky zvláště...R^

1 0
možnosti
Foto

Pane Petře, velmi Vám děkuji za Vaši návštěvu a komentář, ke kterému je stěží co dodat. Práce s mládeží je stavebním kamenem budoucnosti a já na té akci měl opravdu velkou radost, když jsem ty mladé viděl.R^

0 0
možnosti

Pavle, blog je to opravdu pěkný, nabitý informacemi. Ale na neděli tedy hodně vážný.

Ale i tak dík.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji za přečtení a komentář. No, jo je vážný, ze života a naší historie.R^

1 0
možnosti
Foto

J26a60n 29Š30i77k

25. 3. 2019 8:01

Děkuji Pavle za článek a tip na dokument ČT :-) Hezký den přeji

2 0
možnosti
Foto

Honzo, já děkuji tobě za návštěvu a komentář. Přeji ti krásný denR^

0 0
možnosti

poslal jsem Vám všechny,tuším,že všechny, odkazy, které jsou kolem naší bitvy do mailu, dobře si počtěte

1 0
možnosti
Foto

Pane Tomáši, velmi Vám děkuji R^R^

0 0
možnosti
Foto

Dobře, Pavle! Bajonety, to byla věc, br... Tobě R^R^

1 0
možnosti
Foto

Horste, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. No je to obrovské téma, čím víc do něj pronikám, tím více mám pocit, že to bude hodně času, pochopit všechny souvislosti.R^

0 0
možnosti

je velice škoda,že neumím tak krásně fotit, také bych něco přidal z dob 1866. u nás tato sezona začíná poněkud později. U mého města zaznamenala rakouská armáda jednodenní vítězství a pokud by tehdy dostal generál Gablenz slíbené posily, válka by se určitě vyvíjela jinak. Protože od Trutnova se pruská armáda nejprve stáhla, ale jejich křídla začala město obcházen a Gablenz musel definitivně ustoupit

2 0
možnosti
Foto

Vážený pane Tomáši, velmi Vám děkuji za Vaši návštěvu a komentář. Abych pravdu řekl, zrovna to focení se mi nepovedlo tak jak bych chtěl. Každopádně by mě zajímalo vše, kolem Vašeho města. Pokud Vás mohu požádat, klidně mi napioště email : pavelblog@email.czR^

0 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Filipe, předně děkuji za návštěvu a komentář a jen bych dodal sezona začala a já se budu dál a dál ponořovat do jednotlivých detailů.

1 0
možnosti
Foto

Pane Ladislave, já děkuji Vám za návštěvu a komentář. To místo stojí za návštěvu. I když místo není to správné slovo. Je to několik vedle sebe souvisejících míst. A i z těchto míst chci přinést své postřehy a pocity.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com