Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AP

A39l44e25š 60P68a38v52e45l

27. 1. 2019 13:38

Ahoj Pavle, moc hezky napsáno, jednoznačná karmaR^. Taky jsem měl pana Munzara rád, měl charisma a byl uvěřitelný. Rovněž se mi líbilo jeho nadšení pro létání a auta. Škoda, že již není mezi námi.

1 0
možnosti
Foto

Aleši, moc ti děkuji za přečtení a komentář. Po té včerejší smutné zprávě vyrazil jsem na místo, které mám tak rád. Spojuje stromy, vodu a cesta k němu nabízí mnohé krásné rozhledy. Třídil jsem si tam všechny ty myšlenky a slova, která mě v hlavě vyzývala k napsání takové vzpomínky.

0 0
možnosti
Foto

I83v72a29n 57M97a51r51e92k

27. 1. 2019 13:29

KarmaR^V Dík za vše, navíc jeho "stromy", "rozhledny", "prameny" jsou nezapomenutelné . Budiž mu země lehká. V

2 0
možnosti
Foto

Pane Ivane, já vám od srdce děkuji za přečtení toho mého zavzpomínání na tohoto člověka.

0 0
možnosti
AN

Zrovna mezi herci nezbývá moc těch morálních autorit. Nevím, jestli to sem patří, ale i takový Kraus, který zesměšňuje kde koho,na něj koukal s úctou a pokorou.

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den pane Antoníne, já myslím, že to sem patří a plným právěm. A já Vám děkuji nejen za Váš příspěvek, ale rovněž za přečtení toho mého uctění památky na Luďka Munzara.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com