Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Nádhera, tajil se mi dech. R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Dano, moc Vám děkuji za návštěvu a komentář a přeji krásné dny v roce 2019R^ R^R^

0 0
možnosti
Foto

Díky, Pavle, nemám co dodat. vše bylo v diskuzi řečeno. Na zámku Kuksu jsem byla třikrát, a vždycky veliký zážitek. (A s Tvým večerním ohňostrojem umocněný). Šťastný nový rok a bohatou inspiraci... ;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Mirko, moc děkuji za návštěvu a za komentář, který mě potěšil. Mějme všichni zdraví, štěstí, lásku a kupu inspiraceR^

0 0
možnosti
Foto

To je nádherný! Je krásný nejen ve dne;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, je to tak a tobě moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
RP

Krásné noční fotky.R^Kuks jsem po dlouhé době navštívila předloni v létě. Už z dálky působí majestátně a při pohledu na něj si vždy představuji jak se tam procházeli dřívější obyvatelé.. Moc jsme byli nadšeni jeho bylinkovou zahradouR^.

1 0
možnosti
Foto

Radko, tak to jsem moc rád, že jsem přinesl vzpomínku a pohled Kuksu zahaleného do tmy.R^

0 0
možnosti

Pavle, hezký novoroční večer!:-))

To byl v tom byl hrom, abys nás těmi svými blogy duševně "neohladil":-)

Díky za nádherné, úplně jiné fotky, Kuksu. Krásné záběry.

1 0
možnosti
Foto

Maruško, já děkuji tobě a přeji jen a jen zdravíR^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, přeju v tomto roce hodně takových povedených blogů jako je tenhle, pro nás tvoje čtenáře a blogerské kamarádyV

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc děkuji za návštěvu a krásný komentář, který mě potěšil

0 0
možnosti
Foto

R^Hezké večerní foto. Byli jsme tam vloni, ráda jsem zavzpomínala. :-)

1 0
možnosti
Foto

Soni, moc děkuji za návštěvu a komentář. Jsem rád, že jsem přinesl vzpomínku.

0 0
možnosti
Foto

Tak takhle jsem ho ještě neviděl. :-)

Hodně zdaru v novém roce

2 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji za návštěvu a komentář a do letošního roku pře především zdraví

0 0
možnosti
TG

R^Pavle překrásný ! (...další noční putování...)

2 0
možnosti
Foto

To moc děkuji za návštěvu a komentář a přeji hlavně zdraví

0 0
možnosti
Foto

R^ Pěkné nejen pábení, ale i poselství, i přání. Takže, díky za to přání a přání i Tobě Pavle, a nejen proto, že je novej rok, ale napořádR^

1 0
možnosti
Foto

Jirko, moc děkuji za návštěvu a přání.Mějme hlavně zdraví

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com