Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Libuško, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Bohunko, velmi Vám děkuji za návštěvu a komentář a přeji rkásné adventní dny.

1 0
možnosti
Foto

Tam to trochu znám... asi... myslím.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Klárko, určitě jo. Třeba se k nám vydáš na špacír a pudem na kafčo :-)

1 0
možnosti
Foto

Zuzko moc, díky, taky jsem si na tebe vzpomněl, když jsme fotil divadlo:-)

0 0
možnosti
Foto

Jaromíre, moc děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti

R^ Jak se člověk rád pokocha známými obrazkyR^.Vy by jste se vyřádil v Madridu, tam jsme chodili tři dny s hlavou vzhůru k nebi, tolik zdobené krásy na domech jsem nikde neviděla.

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji za návštěvu a komentář. Všude se najdou zajímavé detaily, co zaujmou. Stačí se jen dívat.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, přeji Ti, aby tvůj život nebyl překážkovou dráhou...R^ děláš tady dobrou práci:-)

1 0
možnosti
Foto

Milý Horste, snažím se jen děliti se o své vidění toho všeho kolem nás. Ale hlavní smysl tomu dávají moji věrní čtenáři, kteří mi do diskuse napíší tak krásná a vlídná slova, dávající mému snažení smysl. A tak ti moc děkuji nejen za návštěvu, ale i komentářR^

0 0
možnosti

Vidět a chtít vidět...

Děkuju.

1 0
možnosti
Foto

Jani, přesně tak a já ti moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Tome, moc ti děkuji za návštěvu a posílám přání krásných adventních dnů.

0 0
možnosti

Pavle, to jsou opravdu skvostné fotky. Zejména ty černobílé. Pro ty mám holt slabost.

Díky za tu možnost to vidět!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář. Mám ty černobílé rád, ale tady jsem to trošku namíchal. Maruško přeji ti krásné adventní dny.

2 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com