Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fotky mě dostaly, moc pěkný. Hlavně v té ulici a přímo naproti vchodu do chrámu bydlí moje sestra.

0 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za návštěvu a komentář. Je to chrám a ten je plný tajemstvíR^

1 0
možnosti
RP

R^Chrám mě vždycky připadal tajemný. Byla jsem v něm jednou..jako mladinká jsem držela při křtu svého synovce .

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji za návštěvu a komentář. Jsem rád, že jsem přinesl jednu vzpomínku

0 0
možnosti
TG

T75o94m79á38š 97G41a48y23e36r

26. 11. 2018 19:37

R^Moc pěkný, Pavle! V tomhle městě by nebylo marný i žít....;-)

1 0
možnosti
Foto

Tome, moc ti děkuji za návštěvu a komentář, A to město? I ono má své nemoci. No, nakonec jako každé.

1 0
možnosti
Foto

Pavle, tenkrát zřejmě nemuseli pracovat v úkole a měli čas si vyhrát. Hezký večer pospolu!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horstíku, moc díky nejen za návštěvu, ale i za krásný komentářR^

0 0
možnosti
JK

Krásný fotky, dík za pokoukání.

2 0
možnosti
Foto

Paní Jano, děkuji Vám za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Klárko, moc děkuji za návštěvu a komentář

1 0
možnosti
Foto

R^krása pane Pavle-titul blogu mi připomněl Březinovu sbírku Stavitelé chrámůR^

1 0
možnosti
Foto

Libuško, moc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com