Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Škoda je každého zbytečně zmařeného života...

7 0
možnosti
Foto

Jani, souhlasím s Vámi a děkuji za přečtení a komentář

0 0
možnosti
Foto

J26a44n 73Š51i38k

5. 8. 2018 21:13

Děkuji za krásná slova Pavle. Hezký večer

4 0
možnosti
Foto

Honzo, já děkuji za přečtení a komentářR^ ale i za podporu.R^

0 0
možnosti
OK

O34t83a 32K79i61n51c

5. 8. 2018 21:13

R^ Dobře napsáno, bohužel i ve zdejší diskuzi jsou tací, kteří nejsou schopni chápat, že proti terorismu je nutno bojovat všude a stále a místo toho píší petříkoviny. Ode mne karma.

6 0
možnosti
Foto

Pane Oto, já Vám děkuji nejen za přečtení, ale i komentář, ke kterému není co dodat.

1 0
možnosti
Foto

R^Tiše jsem nakoukla... a radši zase jdu.

3 0
možnosti
Foto

Klárko a já ti za to děkuji

1 0
možnosti
Foto

Díky za Vaše slova. Jsou morálním povzbuzením v moři cynismu, které nás po tom všem pohltilo. Z řečí o žoldácích je mi smutno. Přejme si, abychom se nedostali do situace, kdy si budeme přát, aby kolem nás nějací "žoldáci" vůbec byli.

9 0
možnosti
Foto

Pane Lubomíre, já děkuji Vám za to, co jste napsal Vy. četl jsem to. A k tomu komentáři, není co dodat

R^

1 0
možnosti
JL

Nejvíc je mi líto jejich matek, byli to mladí kluci. Ty nejstarší mrtvý je starý jako můj jeden syn, ostatní jsou daleko mladší.

4 0
možnosti
Foto

Taky jsem si všimla, že dva byli o hodně mladší jak já...

0 0
možnosti

Pavle, díky!

Někteří lidi to nepochopí, a je jim zatěžko projevit elementární úctu.

6 0
možnosti
Foto

Naruško, předně děkuji za návštěvu a komentář. No mášpravdu, i když jisté zklamání mě docela překvapilo

1 0
možnosti
PH

Tak ztráta AČR? Tu armádu dávno nemáme a je to pouze armáda složená z vojáku z různých zemí - dřív se jim říkalo žoldáci. Neříkám, kdyby oni šli do té zvláštní války tak nějak vlivem vlastenectví a řekněme něčím jako neochotě k hanbě, tak je ten smutek na místě, takhle byste však musel litovat každého toho vojáka, který padne - ostatně jako každého, kdo umře při boji s vlastním osudem.

2 8
možnosti
Foto

Tak tímto názorem jsem poněkud zklamán. Asi jsem se v odhadu poněkud spletl.

4 0
možnosti
Foto

Každý den na našich silnicích přijdou o život průměrně dva lidé. Stejně zbytečně. Nevěřím, že vojenská přítomnost Západu je pro Afghánistán pomocí.

3 2
možnosti
Foto

Pane Bicero, předně děkuji za návštěvu a komentář, byť by je můj pohled poněkud jiný. Porovnávat smrt lidí na silnicích je trošku o něčem jiném. Byť by se stejnými následky. Příčinou tragédií na silnicích, je prostě lidksá hloupst a je jedno, zda je to vlivem alkoholu, nepozornosti, či frajerství. Co s etýče problematiky Afganistánu, je to poněkud složitější. Jen bych připomenul, že je třeba hledat především závazky vzniklé vstupem do NATO, stejně tak, jako politickou vůlí našich zástupců, které (ne)volíme do parlamentu a senátu. Problematika bezpečnosti a terorismu je asi na dlouhé povídánía především vyhodnocení experty. Bez ohledu na můj určitý nesouhlas s názoerem, děkuji ještě jednou za názor :-)

2 0
možnosti
PK

Každého ztraceného lidského života je škoda. Ať je to voják nebo utonulé dítě. Nelze nahradit.

3 0
možnosti
Foto

Pavle, děkuji Vám za přečtení a komentář

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 17,03
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com