Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

To je všecko hezké. Jen mě bere ta nejednotnost systému v jednom nejmenovaném řetězci, kde u některých výrobků je striktně požadováno zadat množství, jinak nejedem dál, a u jiných ze stejné kategorie se všechny položky musí napípat zvlášť. Je to jako kdyby chléb Šumava se pípal kus po kuse a chléb kmínový se zadalo množství k prvnímu načtení. Je to řehole to nakupování a pokladní nebudou mít co žrát, slovy klasika.

1 0
možnosti
Foto

Radku, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. Je pravda, že u některých položek jsem taky tak nějak zmatený. A co s etýče Vaší poslední ěvty, mockrát mě napadla. Na druhou stranu, když člověk přijde k pokladně, slušně pozdraví a chová se slušně, tam sedí jakási mezigalaktická bytost, co s etváří a chová jak píp, jsem rád za ten skener. Radku, přeji Vám hezký večer a příjemné nakupování:-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^karma-

ikdyž ty fotky s jídlem, teď když hubnu do plavek, mi moc dobře nedělají;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Libuško, když já je tam dát prostě musel, na dokreslení. A děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
DV

D95a20v60i64d 30V41l55k

12. 7. 2018 12:22

Nákupní blog, navíc s fotkami žrádla zabere vždycky;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

No hlavně utrpení mladého Boháčka ;-D;-D Davčo, děkuji ti za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
LM

Prostě dát chlapovi mašinku na hraní, pak i nákup dobrý. Jaké klišé! R^;-D

1 0
možnosti
Foto

Paní lLenko, předně děkuji za návštěvu a komentář. Vidíte, nám stačí málo, abychom nakupovali s láskou ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Ještě lepší je nakupovat sama :)) tedy potraviny. Oblečení mne nebaví, ale mého muže ano, pak trpím já :))R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Bohunko, děkuji Vám za návštěvu a komentář:-) No, já nejraději železářstvi a potřeby na auto. Oblečení- to trpím nejvíc.R^

1 0
možnosti
RP

Takhle nakupují moji příbuzní myslím že v Globusu a moc je to baví. Hlavně jejich holčiny...Už jsem si zvykla na samoobslužné pokladny, ale tohle by na mě asi nebylo. Možná bych v tom soustředění abych při náhodné kontrole nebyla přistižena při zapomenuté položce vlastně zapomněla pro jsem tam šla. Ale u Vás ta odměna za spolupráci R^ sbíhají se sliny.:-P

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Radko, předně děkuji za nakouknutí a komentář. Určitě by jste to zvládla, když jsem tomu přišel na chuť i já. Ano , jezdím do téhož obchoďáku, ale nomohl jsem to uvést pro reklamu. :-)R^R^

0 0
možnosti
JP

J25a54n 94P69a65l42l89a15s

12. 7. 2018 1:04

Pavle, ještě lepší je nakupovat sám. Zeptám se, co mám koupit, splním a čekám na večer. Moje Columbová začne šmejdit v lednici a ve špajzu a na všechny dotazy odpovím: „Nebylo na seznamu.“

Kdyby nakupovala se mnou, vyšmejdila by vše, co hrdlo ráčí, ale přebytkový rozpočet bych neudržel.

2 0
možnosti
Foto

Jene, no já nerad jedu sám, určitě bych něco "přehlédl na seznamu", ale položky držím pod kontrolou. Jene, moc děkuji za návštěvu a komentář R^R^

0 0
možnosti
Foto

R^U těchto článků navrhuji přidávat označení: číst jen na vlastní nebezpečí.

Takové krásné fotografie, tak lákavé dobrůtky, navíc čtení o zásobování... ježiši, já si snad ukousnu alespoň kedluben:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdeňko, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář, ale rovněž za navržení textu ve stylu: Tohle fakt nevotvírejte, je to zdraví škodlivé, zejména večer ;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
Foto

A to já zase pravidelné sobotní nákupy rád protože mám přehled o tom jaké dobroty se kupují. Chodíme ráno okolo osmé protože tam je ještě málo lidí a se svou drahou polovičkou máme rozdělený revír, já alkohol a dobroty a ona zbytek.:-)

1 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Richarde a děkuji Vám nejen za nakouknutí, ale rovněž komentář z vlastních zkušeností. A musám uznat, že rozdělení revírů je úžasné;-D;-D R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Jsou dva typy seniorů... pardon tři.

První typ na novinku zírá a pak si to buď osvojí a píše o tom ódy (sic!) a nebo novinku zatratí.

Druh typ se k novince raději ani nepříblíží a nesnaží se ji uchopit, natožpak pochopit.

A ten třetí? Prostě ten krám bafne a jede a nedělá z toho světobornost. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Martine, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. Shrnul jste to v podstatě dokonale, vezmu-li příklad z mé maminky, stačilo ukázat, jak to funguje a už s tím střílí taky.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com