Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kdo nic nedělá nic nezkazí, hezky se kritizuje, hůř se vztváří. Jen je dobře i ČT něco takového ukazuje. Ukazuje kdo vyrůstá z našich dětí a jaký má pohled na ostatní lidi. Třebas je to formou, která se někomu nelíbí. O to víc lidí se na ten pořad bude dívat. O to jde. Mnoho lidí nezajímá intelektuální pohled na věc, ale pohled životní a jednoduchý. I ČT se musí příspůsobit dnešním trendům. :-)

0 0
možnosti
Foto

Paní Lucie, děkuji Vám za přečtení a Váš názor.

0 0
možnosti

Zrušit ČT. Nebo alespoň osekat na kost a nechat jeden kanál. Tohle je výsměch těm, co to platí.

1 0
možnosti
Foto

Paní Evo, děkuji Vám za návštěvu a komentář. Je pravda, že jsem nějak z ČT rozpačitý

0 0
možnosti
Foto

V úterý ve dvě jsem na zastávce 11 Muzeum viděla chlapa, který Ti byl strašně podobný, ve vojenském, s hnědým pejskem- nebyls to Ty?:-)

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, kdepak. Nebyl. Ale moc díky za návštěvu :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jirko, předně ti děkuji za návštěvu a komentář, ale rovněž za ten odkaz. Určitě se na to podívám. Jen bych dodal slova, že mám pocit, že všechno je na rubyR^

1 0
možnosti

P74a94v80e13l 12R38y92š44k58a

17. 5. 2018 21:04

Jednou z nich možná budou politici a budou nám vládnout.Děsivá představa.:-(

2 0
možnosti
Foto

Pane Ryško, předně děkuji za návštěvu a komentář. No jeden, s tím svým bodygárdem už se v politice angažuje.

0 0
možnosti
Foto

zahlédla jsem jen upoutávky a to mě dostatečně odradilo:-/

1 0
možnosti
Foto

Libuško, předně děkuji za přečtení a komentář. No, já jsem si to pustil a zůstal v rozpacích.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, ke koukání také nejsou ŠTIKY, ještě že mám možnost číst blogy... Díky!

1 0
možnosti
Foto

Horste, a proto díky za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

Pavle, náhodou jsem na to klikla a mám stejný pocity, jako ty. Ale stačil mi ten jeden díl;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji nejen za návštěvu, ale i komentářR^

0 0
možnosti

D24a69v83i14d 10V34l34k

17. 5. 2018 18:38

Na tyhle mladé mistry světa za tátovy prachy jsem alergickej.

3 0
možnosti
Foto

Jo, Davčo, to já taky. A díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Stačily mi ukázky... Naprosto zde nechápu záměr ČT. A to je ještě odvezou do Indie, jak jsem viděla v promo...Rv

7 0
možnosti
Foto

Šárko, předně děkuji za návštěvu a komentář. No, čekal bych to na komerčních televizích. Občas mám pocit, že se z veřejnoprávní televize začíná stávat ta komerční. Ještě jednou děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com