Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

je zvláštní, že když se ocitnu ve vzduchu, nikdy nedopadnu na kola, případně nohy:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, já když padám, tak taky tak. Ale moc děkuji za návštěvu a komentář.R^

0 0
možnosti

Motorky nemusím i na tom půjčeném malém skutru na dovolené se bojím, ale tyto povedené fotografické záběry ocením.R^

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji za návštěvu a komentářR^ Já raději auto, nebo pěšky.

0 0
možnosti
Foto

karmaR^také obdivuju co sama neumím ale upřímně tohle, ač se nad tím tají dech, bych nemusela-dost hazard se zdravím ne-li přímo s životem

1 0
možnosti
Foto

Libuško, moc děkuji za návštěvu a komentář. No, láká je to a umí to. No. Já bych to nemohl.

0 0
možnosti
Foto

Super fota, ale takové zážitky přenechám jiným;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, však já taky, já se zmohl jen na to cvakání;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

Horste, no já nevím, já bych nemohl;-D;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

J39a45n60a 62M66a12j61o58v89á

16. 5. 2018 21:44

Jen to vidím...a...

radši to ani rozebírat nebudu.

Ale fotky na jedničku.R^

1 0
možnosti
Foto

Jani, moc děkuju za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

...... šílený !,- kdysi sem natěšeně zacáloval lupen na freestyle show v Rondu,- za deset minut sem vodsud vyplaval do první putyky na drink,- bylo mi zle jak nikdy !,- sevřený hrdlo, pajšl vzhůrunohama,- ..... hrůzou sem zcepeněl,- již nikdy víííce !

1 0
možnosti
Foto

Petře, no já byl také zralý, na něco přepáleného, ale jako odpovědný řidič, jsem nemohl. Petře, děkuji Vám za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

Tedy z těch skoků mne mrazí v zádech, ale ty fotky jsou opravdu parádní!R^R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. No já kdy jsem to viděl, tak mě nejen mrazilo, ale bylo mi nevolno, zejména, když jsem si představil sám sebe v té výšce.

1 0
možnosti

Pavle, je to úžasné, co někdo dovede. Ale přiznám, že bych zrovna nadšená, kdyby to provozoval někdo v rodině, nebyla. Je to velké riziko. Když si vzpomenu na Petra Kuchaře motorkářského freestylistu...kolikrát ten byl rozbitý!? Ale špička v oboru.

Díky za ty obrázky, z těch nic nehrozí:-))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji za návštěvu a komentář:-)R^

1 0
možnosti

Jsou to lehky masiny tak Jim to jde. Pro mne by to nebylo. Ja obdivovaval Cizka &Co. Kdysi v Sarce nebo Antonina Kaspera na Sporilovsky CAFCe.

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, předně děkuji za návštěvu a komentář. Vladimíre, lehké, nelehké, já bych na to nevlezl;-D;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS