Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Ivane, moc ti děkuji za návštěvu a komentář a udělení karmy si vážímR^

0 0
možnosti
Foto

;-)R^dlouho jsem tam nebyla, musím napravit, dík za tip!

1 0
možnosti
Foto

Jitko, není za co. Naopak, jsem rád.že jsem předal inspiraci. Moc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

Jene, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

R^ Nikdy jsem tam nebyla ale slyšela jsem o tom místě jen chválu.... ale v plánu to je:-) jen co vnoučata trochu povyrostou.

1 0
možnosti
Foto

Radko, stojí to za to, je tam krásně a v okolí je mnoho zajímavostí. Radko, děkuji Vám za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Klárko, no zaujalo mě to. A tobě děkuji za návštěvu R^

1 0
možnosti
Foto

Tam jsem taky před lety byla - krásné místo, kde se zastavil čas.R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli, je tam krásně. Jen člověk nesmí chytit davy. Pavli, moc Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Veselej kopec nikdy nezklame:-)

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre, až na davy lidí, moc pěkné místo. Moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

Je to krásný blog, Pavle! A nabízí hodně k zamyšlení...Díky!:-)

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc děkuji za nakouknutí a komentářR^

1 0
možnosti

D26a72v93i23d 56V24l29k

13. 3. 2018 15:54

Tam to znám Pavle, krásný skanzen.R^

2 0
možnosti
Foto

Davčo, tak to jsem rád, že jsem ti přinesl třeba vzpomínku. A tak děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

..... samoty, chotáry, kopce,- a co sa tam narodilo a vychovalo děcek !,- bez šaliny, bez TV, bez praček, ledniček, aut, mobilů, komplů,- ...... však tvrdá dřina a robota vod rána do večera,- žit sa muselo !R^

1 0
možnosti
Foto

Petře, děkuji Vám za nahlédnutí, ale i za komentář, ke kterému není co dodat R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com