Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ještě že se na tyto problémy mohu dívat jen zdálky. Člověk má vlastních dost k řešení...;-D

2 0
možnosti
Foto

Horste, přesně tak a tobě děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
MB

Jo jo, to mi připomíná jiné srovnání: Trabant versus Mercedes (Brožová x Hélenka) ;-D

0 0
možnosti
Foto

Paní Martino, uvidíme, jak to bude. Vám každopádně děkuji za reakci a komentářR^

1 0
možnosti
RH

Já vám nevím, Zeman už dávno není to diskuzní monstrum, ale pouze churavějící stín. Nakonec už každý dnes ví, že řada jeho pádných argumentů je prostě jen ad hoc účelová lež. Není náhoda, že se v poslední době odváží jen do pořadu s mimořádně servilním Soukupem.

9 2
možnosti
Foto

Roberte, děkuji Vám za návštěvu a komentář. No, jsem zvědav, je sice poněkud fyzicky indisponován, ale uvidíme až v diskusi.

0 0
možnosti
KP

Pane Vrbo. Vydržte. To už je místní kolorit, kde jak zřejmo vítězí pravda a láska nad lží a nenávistí i kdybychom měli Ty jinonázorové utlouct lopatkou.

11 0
možnosti
Foto

Pane Karle, děkuji Vám za přečtení a zajímavý komentář. :-)

0 0
možnosti
PK

Mě jen mrzí,že to byla kampaň za odstavení Zemana.Přál bych si pana Hilšera,nebo Fišera ale už to neklapne. Jinak souhlas s textem, karma R^

2 0
možnosti
Foto

Petře, děkuji Vám za přečtení a komentář. K anti kampaním mám nedůvěru, neřeší to podstatné, co dál.

1 0
možnosti
VP

Pokud debaty povede seriózní moderátor, vůbec bych se o Drahoše nebál, neboť je tolik věcí a kotrmelců co Zeman nadělal za svého pětiletého prezidentování, které může Zemanovi Drahoš tzv. otlouct o hlavu. Jedině se bojím o to, že by mohla Zemanova klaka, bude-li diskusi přítomna, Drahoše uřvat, jako se to dělo třeba Horáčkovi na TV Barrandov. Diskuse by měla probíhat bez komparsu, pouze formou otázek a odpovědí kladených moderátorem.

2 0
možnosti
Foto

Jsem zcela opačného názoru. Zemanovy průšvihy už každý zná, ale charakter pana profesora méně.

Jistěže se každý nadřízený nechává připsat na patenty. Ale jen jeden z nich kandiduje na prezidenta. A ani ty povídačky o StB a KSČ nejsou věrohodné. Možná si jen vymýšlí, aby nebyl upozaděn.

2 2
možnosti
Foto

Já se, Pavle, přiznám, že jsem z toho už celý tumpachový. Ale, myslím, že Zeman vyhraje. A to z jediného důvodu.

Všichni ho, i jeho kámoše, znají jako starý pětník. Zatímco pan profesor je takový chameleon, který na tu akci nabral jistou barvu. Ta ale, bohužel pro něj. Není příliš trvanlivá a je spousta věcí, které o něm nevíme a možná se je dozvíme.

To je výhoda kariérních politiků proti "kandidátům z lidu". O těch kariérních se většinou už všechno ví, ale ti z lidu mají mnoho kostlivců ve skříni.

4 2
možnosti
Foto

Jiří, jak jsem psal v textu, víc se nechci ke kandidátům vyjadřovat. Ale Vám děkuji za přečtení a komentář

0 0
možnosti
PL

P78e20t43r 28L62a78n83g11e78r

16. 1. 2018 13:55

Já si myslím, že jste topřirovnal velmi trefně. Snad bych jen dodal, buldozer vs vytuněný trabant.

2 0
možnosti
Foto

Pane Petře, děkuji Vám za návštěvu a komentář. No uvidíme, ty debaty.:-)

0 0
možnosti
JS

Pavle, u mě dobrý ;-)R^

Nenech si kazit radost ze života:-)V

2 0
možnosti
Foto

Jani, kdepak, já jsem v pohodě, někdy sice překvapen a zaskočen, ale snažím se být nad věcí. Jani, díky za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com