Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jitko, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Ale to víš, mám raději hezčí témata.R^

1 0
možnosti

Pavle, toto bylo od tebe velmi odvážné. Skoro jako strčit hlavu do úlu:-)

Víš, já tomu říkám vědět who is who. A ono to taky má něco do sebe...

Pro tebe VR^

3 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji nejen za přečtení, ale i kometář. Nejhorší na tom je to, že raději mám lepší témata.R^

1 0
možnosti
FN

Dobře napsáno R^.

Nejen já, ale i lidé v mém okolí jsou znechuceni tou neskutečnou nenávistí... Nejhorší ale je, že zlobu projevují i ti, kteří se zaštiťují bojem proti nenávisti.

V demokracii je právem každého občana mít svůj názor a svou volbu. A současně by tento názor a volba měla být respektována ostatními s jiným názorem. Dokud nebude respektován odlišný názor, nemůžeme hovořit o dodržování základů demokracie.

11 0
možnosti
Foto

Pane Františku, já Vám děkuji nejen za přečtení, ale i za názor, se kterým se ztotožňuji R^

1 0
možnosti
RP

R^Víte, tento čas prověří mnoho charakterů ať jste zastáncem Drahoše či Zemana. Objektivní zůstane opravdu pevná nátura;-) a jsem ráda, že mám ve svém okolí přátele, kteří ač mají rozdílné favority se neuráží, nenapadají, vždyť volba pomine a pojede se dál.:-)..

7 0
možnosti
Foto

Radko, napsala jste to naprosto přesně. A já Vám děkuji nejen za přečtení, ale i komentářR^

0 0
možnosti
MB

Budoucí diskuse - jako model hospody. Nálevna, opravdu jako ryzí místo svobody. Besedníci u piva, mají asi vklíněnou člověčí vlastnost - Pokrýt maximum diskusní plochy. S pivy kadence roste - pak už ani na argumentu nesejde , druhá strana je stejně není schopna vnímat ! Ráno pocit vítězství, (dlouho jsem mluvil) a hořko v hubě. Poznání, a o čem jsme se to vlastně přeli ? Uznání - i ta protistrana měla kus pravdy. Co s tím ? Buldozer se v trabantem nestřetne v krčmě, pravda. Zvuk burácivých motorů - buldozer pak ve výhodě ! i mluví - zřejmě nikdo neoněmí úžasem a nepoloží na stůl svůj úžasný vynález! Bublání volnoběhu - túrování otáček, - I smrad ze spalin - nepochybně bude ! ... Mám se, ale rozhodnout ! Nu, mám - li cestovat žoivotem - pak k jízdě trabant lepší ! ... :-)

1 1
možnosti
Foto

Miroslave, jen bych dodal, že výsledek, v tomto případě u diváků je nejistý. A Vám Miroslave děkuji za přečtení, ale také za názor.

2 0
možnosti
Foto

fanatismus je neochota připustit že se člověk může mýlit a že by měl změnit postoj, když se ukáže, že ten předchozí byl špatný-Zeman často rád opkuje, že názor nemění jen blbci:-/

1 0
možnosti
Foto

Libuško, ten citát je prostě pravdivý, at ho řekl kdokoliv R^. A Vám děkuji za přečtení a komentář

1 0
možnosti
MC

Vašeho přirovnání rozumím a je naprosto trefné. Proto, přestože ani buldozér nemí mým favoritem chtěl bych upozornit ty kteří se chtějí projíždět trabantem po EU varuji před indoktrinací mladých generací ideologií multikultarismu u nás i v Evropě, která stále pokračuje, a nezdá se, že by se kolektivisté rozhodli ji ukončit. Lze tedy v budoucnu čekat jeho rostoucí vliv a lze se oprávněně obávat, že svými destruktivními účinky se může vyrovnat těm doposud nejhorším společenským vizím ze kterých vychází.

Multikulturalismus je odnož německé filozofické tradice. Jedná se o pokračování filozofie, ze níž ne náhodou vyrostly ty doposud nejhorší společenské teorie – marxismus i nacismus. Současný multikulturalismus je jejich filozofickým příbuzným. Vychází ze skeptické teorie poznání, jde však mnohem dál. Jeho ideály kulturní rovnosti, morálka sebeobětování ve prospěch primitivismu, rasistický ideál pestrosti, to vše dohromady míchá v postmoderní ideologický koktejl zoufalého nihilismu, který cíleně brání sebezáchovnému rozhodování. Je to přísně kolektivistická ideologie s naprosto šílenou společenskou vizí života centrálně řízeného ovládající elitou. O popularitu mezi širokou veřejností se mu stará ublíženecký emocionalismus a předstíraný boj proti rasismu. Protože indoktrinace mladých generací touto ideologií u nás i v Evropě stále pokračuje, a nezdá se, že by se kolektivisté rozhodli ji ukončit, lze tedy v budoucnu čekat jeho rostoucí vliv a lze se oprávněně obávat, že svými destruktivními účinky se může vyrovnat těm doposud nejhorším společenským vizím.

9 0
možnosti
Foto

Pae Miroslave, mimo jiné mě v tomto právě zaujal komentář Klause mladšího. Nicméně, děkuji Vám za přečtení a komentář

2 0
možnosti
Foto

R^ Jinak nejen J.W. trefil na hlavičku. Obecně pak je to platné stále a nikdy tomu nebylo jinak, atˇ se to ,,zaobalovalo" do sbevznešejněších cílů i ,,cílů", ideí a slov. S pozdravemR^

1 0
možnosti
Foto

P.S.: Pavle, pro ,,jistotu" jsem si sjel VŠECHNY DNEŠNÍ blogy na těchto stránkách. A nenašel jsem jediný na téma, resp vzpomínku, vázající se k dnešnímu datu. Vzpomínku na JANA PALACHA ! Je to náhoda, či jen ukázka toho, čím a kdo ve skutečnosti dnes žije. Mám připravení koncept na toto téma, ovšem v atmosféře současnosti je až nemyslitelné něco v tomto směru nejen dnes prezentovat. A nejen z obavy, v co by se mohla zvrhnout(!) diskuze i pod takovým článkem:-/

2 0
možnosti
PB

..... no tostesi dovolil hodně;-D, ale ináč máte recht !,- někeří fanatici už z teho vidijou rudě a ženou to na krev,- ..... sem si zakázal diskuse na téma a enem sa bavímV[>-]

2 0
možnosti
Foto

Petře, a přitom to byl příměr , který jsem použil z hlediska oné komunikace :-) Vám děkuji za přečtení a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Když vezmu Vaše přirovnání a já v něm problém nevidím-je jen otázkou co od toho kdo čeká.

Jestli v cíli buldozer, který se rozjede napříč lesem a zboří co potká nakonec nebude později než trabant, který obratně prokličkuje po lesní cestě. zejména když ten buldozer byl několik let zaparkovaný a nikdo neví jak vlastně silný má aktualně motor.

Jink pan Drahoš je zkušený ve veřejném vystupování a nenechte se mýlit tím, že nebyl moc aktivní v debatách-spíš nechtěl odkrýt karty, rozhodně člověk, který se prosadil na šéfa akademie věd nemůže být v diskuzi slabý, to místo se nedává jen tak.

Osobně bych spíš přirovnal Zemana ke 150kg Wrestlerovi, který bude bojovat proti 80kg mistru kung-fu. Oba dobří bojovníci, každý zcela jiný, opticky má wrestler navrch ale oba jsou dobří a vyhrát může kdokoliv.

0 0
možnosti
Foto

Pane Polický, předně děkuji za přečtenía komentář. Já ten příměr napsal jen jako příměr, včetně toho, že se třeba ukáže, že jsem se mýlil

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com