Diskuse

Ta potěcha duše - fantazie.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jani, já děkuji tobě za nakouknutí a komentář.

0 0
možnosti
Foto

Pavle, myšlenky Wericha nevymřou, škoda, že nemohl být prezidentem na věčno!R^R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Horste, je to tak a moc díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Já se bez fantazie neobejdu.R^:-):-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavli a to je moc dobře. A děkuji za nakouknutí.

0 0
možnosti
Foto

Gani, moc děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
LM

R^ Zajímavé.:-):-) jak jste to tentokrát pojal.R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Lucko, moc děkuji za nakouknutí

0 0
možnosti
Foto

R^To je dobrý, Pavle:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, díky moc za nakouknutíR^

0 0
možnosti

Bez fantazie by byl svět nudný:-)

Moc hezké, Pavle!

2 0
možnosti
Foto

Naruško, moc ti děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
TG

R^ Potěší duše ..... a obohacení.....

1 0
možnosti
TG

Oprava: potěcha duše.....

1 0
možnosti
Foto

Tak přesně tohle jsem dnes potřebovala.:-) diky

1 0
možnosti
Foto

Soni, pokud jsem tě potěšil jsem moc rád. Pak to má smysl. A děkuji ti za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Pěkné, pěkné a moudrá slova;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji za návštěvu a komentář:-)R^

0 0
možnosti