Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Moc hezky napsané, karma. R^

5 0
možnosti
Foto

Josefe, moc děkuji za přečtení a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^ Je opravdu tristní, když výsledky demokratických voleb nejvíce vytáčejí tzv.demokraty. Patrně by jim lépe vyhovovala vláda jedné strany. Jediné, co může zaručit jednotnou volbu, byť vynucenou, je totiž totalitní režim :-P

8 1
možnosti
Foto

To byla doba, než s touhle hloupostí někdo přišel. Ještě jste mohla napsat, že pražská kavárna podpaluje auta a rozbíjí výlohy na protest proti Babišovi. :-/Ono to totiž vypadá tak, že výsledky demokratických voleb nejvíce vytáčejí jejich vítěze a jejich příznivce. :-)

3 8
možnosti
Foto

Jani, já děkuji za přečtení a komentářR^

1 0
možnosti
VV
Foto

Vladimíre, no teď mi to připadá, že víc, že je to zřetelnější. Každopádně díky za přečtení i za názor.

0 0
možnosti
PB

..... su ve fázi "kamaráda", kerý řeší stejný problém s hraběnkouR^!!

2 0
možnosti
Foto

Petře,no jo, život není jednoduchý. Ale přeji úspěch a děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
KS

Pavle,skvěle napsáno,jako vždy ostatně! Bohužel máš až moc pravdu,naprosto s Tebou souhlasím! Lidi by se měli zamyslet sami nad sebou a začít si vážit každého dne,protože netuší,kdy to jejich pozlátkové štěstí skončí a zbydou jim jen věci pro pláč. Vážná nemoc,tragická nehoda,smrt blízkého člověka a hned jsou hodnoty někde jinde...

5 0
možnosti
Foto

Kačko, předně tě zdraví a díky za přečtení a za názor. Právě to jsem se snažil mimo jiné, postihnout v tom textu.:-)R^

1 0
možnosti
PK

1.AB v opozici a zbytek vládne, naprosto žádný průnik priorit

2.Předčasné volby a ANO zvyšuje svá procenta

3.Andrejko odstupuje do pozadí..

4.Soud zprostí Andrejka obvinění a nic tedy nebrání morálně čistým stranám ve spolupráci

Asi jsou další varianty ale na ně moc nevěřím[>-]

5 0
možnosti
Foto

Petře, předně Vám děkuji za přečtení a komentář. Když vezmu ty Vaše varianty, musím se sám sebe zeptat, co se to s námi děje. Myslím jako s lidmi. Proto jsem to napsal.

0 0
možnosti
JR

J39a47n 39R12á91ž

24. 10. 2017 18:33

A co s tím, že Babiš dostal takovou podporu chce každý, komu se to nelíbí, dělat? Snad ne demonstrovat. To by ze sebe udělal stejného blba, jako ze sebe dělali všichni, kdo demonstrovali v USA po volbě Trumpa nebo před časem Zemana u nás. Demokrat respektuje výsledky demokratických voleb. A že tyto byly demokratické, nemůže nikdo rozporovat.

Mne to taky netěší a úspěch Okamury přímo děsí, ale je to vina těch, kdo se usídlili dlouhodobě ve Sněmovně, lidi kolem sebe s jejich problémy roky nevnímali, dělali skrytě přesně to co dělá Babiš veřejně a žili v domnění, že to občané neví. Ví to a proto je jim napadání Babiše z nějakých dávných, dnes skoro promlčených podvodů šuma fuk. Co je Čapí hnízdo ve srovnání s podpisem Memoranda o lithiu, co jsou jeho dluhopisy proti financování t.zv. tradičních politických stran z prostředků ČEZ a všech dopravních podniků, která Babišova kauza se může rovnat kauze Pandur, Gripenů či letadel CASA...například?

Změna je život a změnu naše politika potřebovala jako můj pes drbání za ušima. Kdyby se neobjevil Babiš, objevil by se někdo jiný, co by změnu slíbil, a možná ještě horší.

10 1
možnosti
Foto

Jene, předně děkuji za návštěvu a komentář. V tom mém dnešním zamyšlení mě nešlo přímo o někoho, respektive třeba o Babiše.I když s řadou Vašich vět musím bohužel souhlasit. Nakonec jsem se zmínil v čem vidím prohru trdičních stran v minulém článku. Toto jsem bral na nás, jako na lidi a všechny pohledy. I když... ono vlastně vše souvisí se vším.

1 0
možnosti
JT

Vidět jsou známé profláknuté tváře, o vítězi (tedy šéfovi) se také leccos ví. Celkem známé jsou jiné preference Prahy a venkova a snad nejzajímavější (pro mne) je asi 140 nováčků z 200, to tu ještě nebylo. Ať se nám to líbí nebo ne, proběhla demokratická revoluce a těch možných scénářů je poměrně dost, chce to čas, vychladlé hlavy a vono se to nějak vyvrbí. Akorát někteří asi budou potřebovat víc toaleťáku;-D

9 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji ti za návštěvu a komentář. Já se snažil sepsat svůj úhel pohledu, tedy v těch pár souvislostech z mnoha, co provázejí každého z nás.R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com