Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Vnáznak cesty kdekoli jestR^

1 0
možnosti
Foto

Jani, přesně tak a jen my určíme na kterou stranu a kam chceme dojít či dojet. Jani, děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Zvolil jsi fantazii, na výletě, kde i cesta je cíl.;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Klárko R^R^R^R^Va byla to volba. A já ti děkuji za návštěvu, a odhalující komentářR^

1 0
možnosti
Foto

J63a75n 80P90r55a80ž55á56k

18. 10. 2017 18:22

R^Dobra volba, Pavle.:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, byla to teda docela práce, vůbec promítat si, co z toho chci mít, při určité beznaději jsem se uchlácholil slovy- je to fantazie. A tak ti moc děkuji za návštěvu a komentář R^R^R^

1 0
možnosti
TG

T77o46m50á35š 85G90a64y78e11r

18. 10. 2017 18:16

R^Pokud by lidské štěstí mělo souviset s volbami, které nás v pátek čekají, to by byl hodně smutný život...!

:-)Krásné fotografie! Hezký večer, Pavle!

3 0
možnosti
Foto

Tome, ty fotky jsou vlastně fantazie, prolínání reality a představy. A to musí bejt, abych nezblbli. Tome, moc díky za návštěvu, komentář a přeji rovněž krásný večer R^

0 0
možnosti
Foto

Snadnější je volba na kterou stranu po kolejích;-D Pavle, vol správněR^

3 0
možnosti
Foto

Horste, to máš pravdu a nejde jen o stranu koleje, ale i o to vidět pěkný věci. Moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem se rozepsal s úvahou o používání strachu teroristy a politiky, abych rozvířil debatu a mohlo mi být nadáváno a to vyústění se mi docela líbilo. Jenže do toho přišel požadavek na restart a instalaci aktualizace W10 a text téměř v závěru mi to shodilo.

Co naplat.... tak už znovu napíšu snad jen dík za trefný a výstižný blog a karmu k tomu. R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, předně děkuji za návštěvu a komentář k tomu mému poněkud prazvláštně uchycenému tématu R^. A co se týče W10 no také se s tím potýkám, mám pocit, že do toho dávaj taková ta, jak to napsat slušně udělátka, která testují naši nervovou soustavu ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 17,03
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com