Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To jsou parádní fotky! Mám pěkné srovnání, a tím i potvrzení, proč mám slabost pro ty černobílé.

(předpokládám, že řeč bude o pí Columbové, jako o hlavním provianťákovi, a jak se té funkce zhostila:-D)

Moc hezký blog, Pavle!

3 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. O roli pí Columbové však zatím nic neprozradím.R^;-D

1 0
možnosti

Přiznám se mlhu nemám ráda, za jízdy na silnici se jí bojím..ale jsou místa kde působí jako kouzelná z pohádky ..i na Vašich fotkách.R^

2 0
možnosti
Foto

Radko, jsem na tom podobně, ale tady v tom případě, to je hororově pohádkové. Radko, děkuji Vám za návštěvu a komentář R^

1 0
možnosti

Hezky ty cernobily fota...R^

1 0
možnosti
Foto

Paní Terezo, velmi Vám děkuji za nahlédnutí a komentář. Vážím si toho.R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Mlha je pro fotografa úžasná;-);-D

3 0
možnosti
Foto

Soni, úžasná a řekl bych i náročná. Každopádně moc díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

PavleR^R^R^ Ty věci, co taháš, nejen že jsou pořád stejně těžké, ony jsou snad čím dál těžší...;-):-P

1 0
možnosti
Foto

Klárko, to máš pravdu, a děkuji ti za návštěvuR^

1 0
možnosti

Já mám víc prochozené Jizerky, alde i KerkonošeR^

1 0
možnosti
Foto

Josefe, všude máme krásný mistaR^ moc děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

Krásný zadumaný fotky!R^:-):-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavli, moc děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

no vidíš...a je to :-):-)

2 0
možnosti
Foto

Jaromíre, trošku se to povedlo ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Jůůů, to je krásně strašidelný! :-)

2 0
možnosti
Foto

Martino, moc ti děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com