Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec, léto neskončilo, zůstaně ti v mysli. Jinak jsem netušil, že u Vás je ta zeměkoule nějak jiná, než kulatá.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, to víš, dneska něco udělat netradičně, ne to samé. A tak to není kulaté, ani rovné, ale takové, jaké je. A o tom to je, neplouti s davem.;-D

0 0
možnosti
Foto

Hezky kontrast - leto a cernobila ... R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Kamilo moc díky za nakouknutí :-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^no jo no...počkáme si na příští:-)

1 0
možnosti
Foto

Přesně tak Jaromíre a hlavně, nastává období nádherné palety barev R^ A já ti děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Pěkné fotky a pěkné povídání.

Každé období má něco do sebe.

1 0
možnosti
Foto

Zdravím tě Jaroslave, předně děkuji za návštěvu a za komentář. A máš pravdu, každé období má své a jedno bez druhého, by nemělo smysl. JAroslave, ještě jednou díky R^

0 0
možnosti
MV

krasny fotky! jen kdyby tolik nepopisovaly aktualni casovej posun. na rozdil od Tebe bych moh mit leto celej rok... i proto jeste porad rano vencim v sortkach a vietnamkach

1 0
možnosti
Foto

Marku, zdravím tě. No já abych pravdu řekl, mám raději podzim. Ta paleta barev je neskutečná. Marku, moc ti děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Černo bílá fotka má nepopsatelné kouzloR^;-D

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, moc děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti
OU
Foto

Ivane, moc díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 17,03
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com