Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

no tak hlavne, ze v obou pripadech vsechno dobre dopadlo a ze ma pani takovy souseda, jako jsi ty! vic takovejch

3 0
možnosti
Foto

Marku, zdravím tě. Já nevím, jaký jsem soused, já jen prostě nakonec , možná sobecky, kvůli svědomí nemůžu být lhostejný. Máro, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
RP

Hezký blogR^..Já asi od doby co jsem pomáhala starým rodičům při různých zdravotních komplikacích jsem přestala být k takovým situacím lhostejná..Do té doby jsem raději poodešla.

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji za návštěvu a komentář. On člověk potřebuje poznání, nejne v tomto, ale ve své podstatě ve všem

1 0
možnosti
Foto

To znám... Nevíš, jestli je pomoc potřeba, jestli tě třeba i hnusně nepošlou do háje. Jednou se mi vysmála paní, která přímo přede mnou sletěla z kola. Naštěstí do trávy.

Desetkrát takhle, a pak klečíš na ledových dlaždicích nad paní, které rukama už víc nepomůžeš, a čumilové se smějí, že záchranka tam jen tak nebude. Jen jedna slečna se k tobě přidá, jenže první pomoc neumí... A ono to celé není v reálu jen tak, i když jsi školení absolvoval několikrát.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, já myslím, že není co dodata. A já ti moc děkuju za návštěvu a komentář, i když bohužel trošku smutnej.R^

1 0
možnosti
Foto

R^"Proč bych se do toho montoval, když je tu kolem spousta jiných." Tohle si asi mysleli všichni, co šli kolem mého bývalého kolegy, když dostal na ulici mozkovou mrtvici. Pomohli mu až policajti a už bylo pozdě, po čase zemřel - úplně zbytečně. Tak radši riskovat nedorozumění, než jít lhostejně dál.

Dobrý článek, Pavle:-)

3 0
možnosti
Foto

Honzo, přesně tak, Ale ono to je i o tom svědomí, prostě o tom, jak má člověk nastavený hodnoty. Honzo, díky za nakouknutí.R^

2 0
možnosti
Foto

R^ Ano. Jen představám, co by se mohlo ,,když", je asi lépe někdy odolat.Nikdo nevíme dne, ani hodiny, kdy a zda zrovna my, či kdokoli jiný. Což ovšem není o lhostejnosti ke komukoli, či čemukoli. A pozdravení PavleR^

1 0
možnosti
Foto

Jirko, je to přesně tak. A ta lhostejnost, ta se může vymstít komukoliv. Jirko, rovněž přeji krásný dnyR^

1 0
možnosti
TG

R^Tvým úvahám i obavàm docela rozumím....

2 0
možnosti
Foto

Tomáši, moc díky :-)R^

0 0
možnosti
Foto

P49e35t46r 34O37m12e48l41k85a

31. 8. 2017 12:18

Mám to nastavené stejně. Díky R^V

2 0
možnosti
Foto

Petře, já díky nejen za přečtení, ale i komentář. Jsem rád, že s těmi " pochybnostmi" rozumu, nejsem sám.

1 0
možnosti
Foto

Pane Karle, já Vám děkuji za přečtení .

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 17,03
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com