Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavle, díky. Bezva blog!

Ani jsi netušil, jak ta poslední věta se ti bude hodit v diskusi. Bacha, zleva ředitel zeměkoule!:-D:-D

1 0
možnosti
Foto

Maruško, předně děkuji za návštěvu a komentář. No, jo netušil, ale na druhou stranu, nemusím s názorem souhlasit, ale nebudu ho potírat. Zjistil jsem, že to totiž nikam nevede. R^

2 0
možnosti
Foto

R^Pavle, dobry. Nejit o vraky, tak je to docela drsny.

3 0
možnosti
Foto

Přesně tak, navíc je to spojeno s ukázkou o napadení objektu teroristy. Ale vytáhl jsem to záměrně, protože to vždy diváci kvitují.R^

1 0
možnosti
Foto

Bojim bojim! Jako varování dobré.;-)R^R^

1 0
možnosti
Foto

Klárko neboj, tohle jen tak nepotkáě, ale na druhou stranu, on člověk na té silnici musí dávat bacha na všechny strany.:-)

1 0
možnosti
RJ

R41a67d43e16k 93J53a18r42o10š

28. 8. 2017 17:29

Tipuji ruský T-80

1 0
možnosti
Foto

Pane Jaroši, obávám se, že se mýlíte. Je to naše 72 :-) A Vám díky za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Co to bylo za manévry? ;-D

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, to byla Cihelna 2017 a moc děkuji za návštěvu a komentář:-)

1 0
možnosti
DB

přesně tento poměr sil máme dnes ve vztahu USA : EU...........nemáme šanci a proto s námi také USA takto zacházejí.......a lid to nevidí..a politici neustále USA chrání.......přitom USA je impérium, které kolem sebe jen kope, protože má strach z možnosti, že by se EU přetvořila na SPOJENÍ STÁTY EVROPSKÉ a Evropané pak měli mocnější armádu než má USA

A podobný poměr se zdá býti nastolován..mezi starými strukturami Babišem........prostě ho nechtějí......mají strach, co by všechno mohl vědět a říci či odhalit........

0 1
možnosti
RJ

R52a83d46e42k 77J31a62r46o26š

28. 8. 2017 17:37

Pláčete hezky, ale na špatném hrobě. Toto není americký Abrams.

A vůbec, co máte proti USA?

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 17,03
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com