Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já ho, Pavle, kdysi hodně četl. Jedna z knih byla o "zvykovém právu" zabit nevěrnou manželku. Ale, je to už dlouho, myslel jsem, že je starší.

2 0
možnosti
Foto

Jiří, tak tu jsem nečetl. Každopádně moc díky za návštěvu a za komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Jiří, moc děkuji za nakouknutí R^

1 0
možnosti
Foto

Čtu ho ráda, pokaždé donutí zamyslet se nad významem, nadsázkou, hloubkou sděleného...atd. mistr slova a myšlenekR^

3 0
možnosti
Foto

Alžběto, k tomu nemám co dodat, snad jen že děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

J34a45n50a 33M81a24j93o61v18á

24. 8. 2017 12:36

Máme plnopočetně plnopočetně v knihovnách.

4 0
možnosti
Foto

Jani a je tomu tak dobře, ještě víc číst, přemýšlet a bude to super. Jani, moc díky za nakouknutí a komentářR^

1 0
možnosti
JS

:-) R^ Hezky napsáno, Paulo Coelho píše krásně.

3 0
možnosti
Foto

Paní Jano, já Vám děkuji za návštěvu a komentář R^

1 0
možnosti
MV

kdo nezna P. Coelha ma urcite trochu smutnejsi zivot, Pavle

3 0
možnosti
Foto

Je to tak Marku a já ti moc děkuji nejen za návštěvu, ale i komentářR^

0 0
možnosti
KC

Paulo Coelho je vysoká třída! Autoři, kteří šíří myšlenky tohoto druhu, patří do zlatého fondu písemnictví. Nejenže píšou srozumitelně a čtivě o věcech, které trápí vyprahlá západní srdce, ale sdílejí hodnoty, kterých se přetechnizovanému Západu kriticky nedostává. Kdo nečetl Coelha, měl by to urychleně napravit.

5 0
možnosti
Foto

Pane Karle, já Vám děkuji nejen za nakouknutí, ale i krásný komentář R^

1 0
možnosti
JT

R^ Díky Pavle, jsem na tom podobně, pan spisovatel je mi známý, i pár citátů jsem viděl, ale knihy jsem míjel...Navštívím tedy knihovnu mé dcery, protože ona s ním (s jeho knihami) trávila svůj čas. A byla (zdá se) v dobré společnosti:-)

2 0
možnosti
Foto

Jene, já ti děkuji nejen za nakouknutí, ale i komentářR^

0 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma. :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jene, děkuji Vám za návštěvu a za karmu.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 17,03
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com