Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J76a45n 87A68n81d22r26l45e

10. 8. 2017 23:25

Pavle, budu za sraba, zaregistruju se na uctu , ale jeste pred startovnim vystrelem to vzdam a nepobezim.... jsem uz totiz hodne osuntely major a moje kolena by na start ani nedosla, natoz aby pak jeste bezela...:-P

za clanek a akci R^V[>-]

1 0
možnosti
Foto

Honzo, ono být někdy srabem a ještě to přiznat je hrdinství. A třeba já osobně si toho vážím. I mě zvali, ale daleko větší hodnotu, než můj běh má tento článek a příspěvek. A já děkuji nejen za přečtení a komentář R^ , ale především za podporuR^R^

1 0
možnosti
Foto

R^Uzitecna akce, Pavle, dobre, zes o ni napsal.:-)

3 0
možnosti
Foto

Honzo, je a právě proto jsem chtěl pomoci, třebaq i zveřejněním tohoto rozhovoru. A tobě děkuji za návštěvu a komentářR^

2 0
možnosti
Foto

Petře, děkuji ti za návštěvu a za komentář R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, i tohle děláš dobře. Pokud někdy budeš na něco kandidovat, můj hlas máš jistý! R^R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, dám vědět :-) Každopádně ti děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti

Pavle, zajímavá akce, ale asi by se o ní lidi měli líp dozvědět...

Dobře, že jsi o tom napsal.

3 0
možnosti
Foto

Maruško děkuji moc. Tohle je přesně to, jak člověk může svými možnostmi přispět třeba k propagaci. Maruško, moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
JH

Já už určitě nepoběžím, aleR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Vás Josefe, i přečtení a diskusní příspěvek je reakcí. A já Vám za to děkuji

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com