Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Pavle, sklo je strašně vděčný fotogenický materiál. Hezké fotky:-)

2 0
možnosti
Foto

Honzo, máš naprostou pravdu. Někdy mám pocit, že to sklo mě přímo provokuje a láká. Já pak nemůžu odolat a musím vzít fotoaparát...... Hopnzo, mpoc ti děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Krásné vobyčejnosti! A difusní světlo dělá divy!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Pavlo, moc Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Horste, děkuji ti za návštěvu a krásný komentář R^R^R^

0 0
možnosti

Ano, Pavle, je to (ne)obyčejně krásný!:-D

Taky by se dalo říct, že méně znamená více!

Moc pěkné fotky!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, mco děkuji za návštěvu a komentář. No, vymazlit je, je dřina

1 0
možnosti
Foto

R^ Krásné. Světlo a stín. A schopnost tu krásu a kouzlo okamžiku zachytitR^

1 0
možnosti
Foto

Jirko, moc děkuji za nakouknutí a komentářR^

1 0
možnosti
JS

R^Vmoc krásné, Pavle, díky:-)

2 0
možnosti
Foto

Jani, moc ti děkuji za nakouknutíR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com