Diskuse

Otázky.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Albert byl tedy PESIMIOPTIMISTA. Ty, Pavle, opraš ZENITA! ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

Horste, díky za nakouknutí a komentářR^

0 0
možnosti
OU
Foto

Ahoj Ivane, díky za nakouknutí a přeji krásné dovolenkováníR^R^R^

0 0
možnosti
PK

Zdarec, no vidíš, tohle ti de.:-)

1 0
možnosti
Foto

Pavle, tak aspoň něco ... mi de ;-D;-D Díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
RP

R^Pro nás jsou na fotkách vzpomínky na naše dětství, takový džbánek snad měla každá babička...Pro naše děti to bude asi kýč;-(.

1 0
možnosti
Foto

Radko, kdo ví, třeba stejně jako nám budou jiné věci připomínat dětství. Prostě takový koloběh života. Radko, moc díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
JS

VR^díky možnost nahlédnout svět Tvýma očima:-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, já ti moc děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář

1 0
možnosti
Foto

R^To není žádný kýč, spíš takové obrazové zamyšlení. A pěkné:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, já ti moc děkuju nejen za nakouknutí, ale i komentář. Ono do těch fotografií vložit i nějakou tu myšlenku není jednoduché. Tedy podle mě.:-)R^

1 0
možnosti
KM

Krásné fotografie. Přecházím na film po letech digitálního focení a není to snadné, tak děkuji za inspiraci.

1 0
možnosti
Foto

Pane Karle, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. A musím říci, že Vám fandím, protože dělat film a dobrej, je určitě nesnadné. A tak Vám přeji nejen spousty krásných námětů, ale i štěstí na všechny ty "okolnosti" co to dělání krásnýho ovlivňují.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com