Diskuse

Otázky.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý večer Pavle, jaká náhoda, vyklízeli jsme o víkendu staré věci a našel se tam starý džbánek. Úplně stejný, jako máte na vaši fotografii ;-D!! Hned jsem si vzpomněla na vaše fotky. :-) ale tak pěkný čajový servis jsme tam neměli. :-)

1 0
možnosti
Foto

Dobré ráno Lucie, velmi Vám děkuji za diskusní příspěvek. Stejně , když člověk nalezne takový předmět, neubrání se otázkám, komu asi patřil a jaká je jeho historie. Lucko, ještě jednou moc děkuji, za Váš příspěvek.R^

0 0
možnosti
Foto

Paní Bohunko, děkuji Vám za návštěvu a za komentářR^R^

0 0
možnosti
Foto

R^To jsi celý ty, jedna, dvě fotky, a je tu blog.:-) A tohle znáš? Pesimista se nikdy nedočká nepříjemného překvapení. Dosud mám potvrzeno minimálně na 300%. (Říká se to i na druhou stranu, že optimista se nikdy nedočká příjemného překvapení, ale tím je vlastně ochuzen, tedy - je to vůbec dobré???;-))

1 0
možnosti
Foto

Klárko , vidíš a přitom to je v podstatě z 6 fotek. A díky za návštěvu a komentář 

2 0
možnosti

Dobrý večer Pavle, tak mě se líbí oba obrázky, jen ten první s tím džbánem, ve mě vyvolal pocit pohody, pocit dětství, kdy se po obědě objeví na stole džán a sklenice se orosí studeným pivem a dědovi se objeví slastný výraz v obličeji. Přesně jako v citátu. Radost, která se prožívá v tomto okamžiku. Ten druhý je stejně impulsivní, jako když se na stůl po obědě přinese káva a babička k tomu donese svůj domácí štrůdl. Prostě klid domova. Fakt se to moc povedlo.:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Dobrý večer Lucie, velmi Vám děkuji nejen za návštěvu, ale rovněž za krásný komentář. On má pro mě nesmírně cennou informaci, že se mi do těch fotografií podařilo vnést možnost fantazie, vyvolat třeba vzpomínky. A já Vám za ten Váš komentář od srdce děkuji.R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Ten citát Carnegieho je pěkný, něco na tom je. Dale Carnegie byl pragmatik, bezvadný řečník, ovládal dobře rétoriku a považoval ji za mnohem důležitější než logiku. Vlastně byl takový chytrý manipulátor. Vyučoval mimo jiné, jak mluvit a ovlivňovat lidi. Jednu jeho knihu jsem si se zájmem přečetl. Za základ považoval to, že lidem je třeba slibovat to, po čem touží. Velmi zbohatl a to i na těch knihách a kurzech, kde učil lidi jiné ovlivňovat až manipulovat.

Pavle, na svůj blog jsi již dal mnoho pěkných výroků. Na oplátku si dovoluji zde v diskusi také umístit jeden pěkný, byť cynický, ale myslím pravdivý výrok:

"Tak jako voda teče z míst vyšších na místa nižší, tak také peníze tečou od lidí hloupých k lidem chytrým."

Dle mne Dale Carnegie a například i katolická církev dovedla na hloupých lidech hodně zbohatnout. Vím, že na toto asi máš jiný názor. Takže sorry, jako. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Jardo, nemusíš mít obavu, možná by jsi se divil, že zase až tak jiný nízor nemám. A navíc ti děkuji, že se podělíš také o nějaký citát. Vůbec to nevadí, naopak. R^R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc díky za nakouknutí R^

0 0
možnosti

Pavle, obrázky jsou čím dál lepší...

p.s. já jsem pesimistická optimistka!:-D

1 0
možnosti
Foto

Maruško, snažím se učit. Aby to prostě mělo vtisknutý smysl, nebo aby jsem jen ten smysl zachytil. A tobě děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Tak si je kladu, ty otázky. Ale moudrost pana Alberta Schweitzera mě uklidní R^

1 0
možnosti
Foto

Pane Tomáši, já Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i za komentář. R^R^

1 0
možnosti
Foto

Obě fotky jsou moc pěkné. Jsou to moc pěkné koláže-fabulace. :-)

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, půředně tě zdraví a děkuji ti za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, proč takové zachmuřené úvahy?:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, kdepak zachmuřené, já to beru spíše jako zamyšlení a především dělání něčeho netradičního:-) Ale každopádně moc díky za návštěvu i komentář;-DR^

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS