Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Za 3km se auto snad ani nenamrazí, ne?8-o Mně se jednou povedlo klimatizaci omylem vypnout, a pustit jen větrák. Když si spolujezdkyně začala asi po 50km stěžovat, že to nechladí, prostě jsem "přidala" a až skoro v cíli si všimla, že je to vypnuté.;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

Vidíš Klárko, a dneska už to víš. Zapínat dřív. ;-D;-D;-D A tobě děkuji za nakouknutíR^

1 0
možnosti
Foto

Jeden kamarád se divil, že jeho klimatizace je slabá, a to prý má otevřená za jízdy všechna okénka R^;-D

3 0
možnosti
Foto

;-D;-D;-D Horste, no jo no, my jsme jako lidé divní R^

0 0
možnosti
Foto

R^;-D Tak jsem ,,sjel" obé, článek i ty ,,nešpory". A ,,dal" k tomu oroseného ,,gambáče" a po česku jsem se zachechtal, a fakt ne ani škodolibě;-)

1 0
možnosti
Foto

Jirko, pokud jsem pobavil a bylo dobře, pak to mělo smysl napsat. A já děkuji za přečtení a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

"Klímuji" doma, jen ten nanuk mi chybí;-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jitko, já klímuju doma s nanukem ;-D;-D;-D;-D Jitko, díky za nakouknutíR^

1 0
možnosti
VO

Asi jsem "spadl z Marsu", ale doposud jsem nikdy nepremyslel o tom, ze bych nezapinal klimatizaci na kratsich cestach. Ani kratsi googlovani mi moc nepomohlo, jediny duvod, ktery jsem nasel, byl mozny teplotni sok pri vystupu z auta, ale mam dojem, ze vas duvod byl jiny. Velmi rad bych jej znal. Ekonomie? Ekologie? Zivotnost klimatizace? Jine? Argument "to se nevyplati" si nemohu nejak konkretneji vysvetlit, klimatizaci stejne musim zhruba kazde 2 roky alespon doplnit stejne.

1 0
možnosti
Foto

Pane Odložíku, předně Vám děkuji za návštěvu i za komentář. A k tomu Vašemu dotazu, klimatizace by měla běžet tehdy, pokud je zároveň i dostatečná doba na to, aby byla vypnuta a tak nějak došlo ke zbavení vznikající vody a jakéhosi orosení. Když to člověk nedělá, vznikají tam nějaké procesy a zápach, jako od octa. Nebojte se, to není z mé hlavy. To je informace od člověka, který tomu rozumí. :-)

3 0
možnosti
RP

Jéje to jsou stejné dialogy na ty kratší vzdálenosti jak u nas ;-D...taky dostanu přednášku, že to nestojí za to...Přiznám se, nové auto už je staré šest let a já dodneška s laděním těch knoflíků nejsem kamarád ..jinak bych si ji přizpůsobila k mé spokojenosti..:-) a tak je to samé..stáhni..přidej...Ale když jedu sama tak stačí okénko..

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc děkuji nejen za nakoukmnutí, ale i krásnej komentář:-)R^

1 0
možnosti
Foto

teda, Pavle, v tomhle vedru v autě bez klimošky? To bych nedala...

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, no ale na 3 km? To je zbytečné ;-D;-D;-D Zuzko, díky za nakouknutí

1 0
možnosti
JS

R^;-)naokobrblači jsou neškodní :-) Jedním uchem tam, druhým ven, Pavle;-)

1 0
možnosti
Foto

No Jani, já nevím no , snad máš pravdu ;-D;-D;-D A díky za návštěvu:-)

1 0
možnosti

Pavle, to je rajská hudba - tedy ten článek! Je zajímavé, jak je to s drobnými nuancemi všude stejný!:-D

(vidíš, jak jste si cestou pěkně popovídali:-)))))) A už umíš tu klimošku?:-D

1 0
možnosti
Foto

Maruško, je to tak. No a klimošku? No jasně, stejně je to nezdravé , ale vokna, ty votevřít umím.;-D;-D;-D

2 0
možnosti
Foto

Lžbětu, no je to drsný já vím, brzo budu singl ;-D;-D;-D;-D Alžběto a díky za přečtěníR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com