Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Soni, moc děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti
Foto

Klárko, no jo, no, já musím bejt furt něco jinak ;-D;-D;-D;-DR^

1 0
možnosti
Foto

R^ a přeji hezký, i tvůrčí víkend;-D

2 0
možnosti
Foto

Alžběto, moc děkuji za návštěvu a za přání. I já přeji krásné dny:-)R^

0 0
možnosti

Pavle, pořád vyznávám to sice otřepané, ale pravdivé že...v jednoduchosti je krása (pokud to není o hlavě:-D)

A tyto fotky jsou toho důkazem. Dík!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, moc ti děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, moc díky za nakouknutíR^

1 0
možnosti

D75a82v11i79d 71V41l73k

28. 7. 2017 16:55

No a kde má klóbrc:-)?

2 0
možnosti
Foto

Davčo, to by nebylo originální ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

R^Předpokládám, že když si před focením aranžuješ to,co budeš fotit, už jen tím se s dotyčným objektem seznamuješ, víc ho poznáváš a oceňuješ tu, cituji kolegu Pražáka, "prostou krásu obyčejných věcí", které si normálně ani nevšimneme a neuvědomujeme.

P.S. Ty slepice nebudou úplně pitomé, když si tak krásně vyhrají s tvarem....

1 0
možnosti
Foto

Tome, předně děkuji za návštěvu a komentář. No to víš, dlouze to studuju a hlavně tě to musí "praštit do oka" a taky mít nápad. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Souhlasím, obyčejné věci jsou někdy krásné a zajímavé. Je dobré to stále vidět.

Pana vajíčka sis pak uvařil natvrdo, na hniličku anebo usmažil?

2 0
možnosti
Foto

Jardo, předně ti děkuji za návštěvu a komentář R^ Co se týče pana Vajíčka, kdepak, ten je uschován pro další nápad. Járo, víš jak je dneska složitý sehnat takový bílý vajíčko a nelítat po obchoďácích? Navíc je domácí a ony ty potvory takový málokdy snesou. Prostě nemaj pochopení pro mé snažení;-D;-D;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Prostá krása obyčejných věcí:-)

3 0
možnosti
Foto

Honzo, přesně tak a já ti děkuji nejen za nakouknutí, ale i komentářR^

1 0
možnosti

.... v mžiku sem spadl do starýho fóru,- u felčara v čekárně posmrkává slépka a vajco,- se votevřou dveře a sestra hlásí : "Tak kdo z Vás tady byl první ...... ?!?"R^

2 0
možnosti
Foto

Petře, děkuji Vám nejen za návštěvu, ale i zajímavý komentář;-D;-D Ale teď vážně Petře, co bylo dřív, vejce nebo slepice?8-o8-o;-D;-D;-DR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com