Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Zdarec, ta fotka je dobrá.:-)

1 0
možnosti
Foto

"Pavle, díky moc za nakouknutí

0 0
možnosti
LM

R^.Moc pěkné,R^moc pěknéR^moc pěkné. Jak vidno, je spousta věcí na světě, kteté, jak vidno, je možné objevit. Díky za to. Hezký den.

1 0
možnosti
Foto

Paní Lucie, já děkuji Vám, za přání, návštěvu a komentář R^. A přeji Vám rovněž krásné dny R^

0 0
možnosti
Foto

Jani, já děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Přemku, děkuji ti za návštěvu a přeji hezký den :-)R^

0 0
možnosti
RP

Jsem v takovém stádiu života, že mám čas si maličkosti v klidu vychutnávatR^:-).

1 0
možnosti
Foto

Radko, a je to nádhenrý pocit, vnímat všechny ty maličkosti. A já děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, moc dobrý. A ta příloha mě překvapila, neznala jsem to.

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

Josefe, děkuji Vám za návštěvu :-)R^

0 0
možnosti
TG

Za textR^!a za foto R^. Myslím, Pavle, že čb fotografie je Tvoje parketa. Krásný blog.

1 0
možnosti
Foto

Tome, předně děkuji za nakouknutí a komentář. Nevím zda je to má parketa, ale prostě zkouším. Je to náročné, ale baví mě to. R^

0 0
možnosti
Foto

Jsi renesanční člověk , Pavle?:-)R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, já nevím. Já to tak prostě cejtím. A tobě děkuji za návštěvu a komentář :-)R^

1 0
možnosti
PB

..........jóóó, sklo !,- to je kouzelnej materiál!

1 0
možnosti
Foto

Petře je to tak, ale řeknu Vám, taky trošku mrška. Protože dosáhnou káženýho efektu, no děs. Petře, děkuji Vám za nakouknutí R^

0 0
možnosti