Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

R^ moc hezký a téma nevšední;-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, jsem rád, že se to líbí. A já ti děkuji za nakouknutí.R^

1 0
možnosti
Foto

Naloďovali - tedy navagonovali - jsme naše tanky někdy ve Znojmě a šetřili tím silnice a často i zahrádky obyvatel. Reportáž R^

1 0
možnosti
Foto

Horste a tak tomu je dosud a já ti děkuji za návštěvu a vzpomínkový komentářR^

0 0
možnosti

Pavle, bezva reportáž, a fotky jsou velmi zdařilé (až na tři dole, se mi otevřely:-))

Dobrý nápad, vítaná změna tématu.

2 0
možnosti
Foto

Maruško, tak to jsem moc rád, že se to líbí. A tak moc děkuji za nakouknutí:-)

1 0
možnosti
DV

D34a64v75i83d 67V25l50k

3. 7. 2017 20:12

a může se to vůbec fotit?;-)

1 0
možnosti

Nejsi ty "starosta"?:-D:-D

0 0
možnosti
Foto

Super! To jsem tu ještě neviděl :-). R^

2 0
možnosti
Foto

Patriku moc díkyR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji za nakouknutí R^R^

0 0
možnosti
Foto

...kromě kontejnerů:-/:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, to máš pravdu. Jinak, když jsem ten fotoglog dělal, říkal jsem si, že ti určitě udělám radost, tak doufám že ano a hlavně, že jsi neprozradil odpovědi na otázky, co jsem tam vsunul :-)R^

0 0
možnosti