Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ty jsi ale statečný chlapec, Pavle!:-)))

Jednak, že se přemohl, a šel. Ale nakonec dobře udělal, že?

A pak...jestli toto budou číst Moravští spoluobčani...no, nevím. Tam už dlouho ani nekáplo!

1 0
možnosti
Foto

Maruško, udělal jsem dobře, protože tohle je přesně situace, kdy o to přijít, bylo by to velkou škodou. A tobě děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Je zvláštní, že kamarád má doma taky pí.Columbovou,

Takže už jste tři ;-D

A gratuluji k divadelnímu zážitku i počasí. Tady v Praze jít na divadlo je spíš o strach. Ne kvůli počasí, jako spíš kvůli tomu co hrajou...

2 0
možnosti
Foto

Pane Martine, předně Vám děkuji za návštěvu a komentář. No jo, nějak se nám ty Columbové mnopží, ale snad to není na škodu;-D;-D A děkuji za gratulaci, protože to představení bylo opravdu nádherné a byla by škoda, kdyby to narušilo počasí. Přeji Vám i krásné divadelní zážitky v další sezóně.:-)R^R^

0 0
možnosti
Foto

Zažila jsem podobné, zájezd na Hněvín na Noc na Karlštejně. Nejdřív jsem teda vůbec jet nechtěla, právě proto, že dopředu přeci nevíme, jaké bude počasí, ale nějak na mě zbyl lístek. A jak jsem byla ráda, že jsem tam byla a viděla a slyšela a smála se i se dojímala. Atmosféra úžasná. Takže stojí to za to lehké dobrodrůžo.

PS: a pak jsem se dozvěděla, že mnozí lístky vůbec nedostali, že je na všechna představení vyprodáno. Takže máme rádi hrady a českou klasiku.

1 0
možnosti
Foto

Paní Vlasto, je to jak to píšete, prožívali jsme to obdobně. A tak Vám děkuji nejen za návštěvu, ale i za komentář s vlastní zkušeností. R^R^

0 0
možnosti
Foto

Horste, no já byl také rád a tobě moc děkuji za nakouknutí a komentář:-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com