Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TG

R^....s porozuměním.

1 0
možnosti
Foto

Tome, moc ti děkuji za návštěvu R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle to jsou smutné zprávy. Já jsem se ale těšil, podle Tvého titulku, že připomeneš začátky bigbítu u nás. Nevím přesně, která brněnská skupiny to byla, asi Komety.

Na okno klepe ti

paprsek z perleti.

Měsíc ho poslal za tebou.

Já šlapu potichu

mozaiku chodníku,

temný stín vláčím za sebou.

Zdravím Tě!R^

1 0
možnosti
Foto

Marceli, reaguji trošku se zpožděním, protože jsem byl pracovně pryč a čtu to až dnes. Každopádně ti moc děkuji za nakouknutí a komentář. R^R^

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, moc děkuji za návštěvu a komentář. Ony se slova opravdu hledají těžce. R^

0 0
možnosti
MB

Rozumim ... cas to trochu obrousi, ale zustane to tam

1 0
možnosti
Foto

Pane Milane je to tak, je to znamení toho, že umíme mít rádi, že vnímáme a prožité přáteství bylo krásné. Milane, děkuji Vám za návštěvu a Váš komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Jsou to smutné chvíle, PavleVR^

1 0
možnosti
Foto

Honzo, jsou a je to život. A já ti děkuji za přečtení a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

tak...je to smutný, ale byl jsi teda kluk k nakousnutí! R^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, jo, čo bolo, to bolo. Ale dneska jsem prej vyzrálejší, sám nevím. ;-D;-D;-D;-D Zuzko, děkuji ti za nakouknutí a přeji hezký den.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, já měl jezevčíka a on opravdu byl na umření. Nežral, jen ležel, atd. A tak přišlo to, co přijít muselo a co je také přirozené.

Pejsek vůbec neměl strach a snad s radostí a v klidu podržel tlapku a za chvíli byl pryč. Prostě se rodíme a umíráme. Každý z nás.

1 0
možnosti
Foto

Jiří, je to tak. A nám zůstávají vzpomínky na vše, co jsme zažili a prožili. Jiří, moc děkuji za návštěvu a komentář.R^

0 0
možnosti
MV

ten vlasac jsi ty????

1 0
možnosti
Foto

Marku, ano, to jsem býval já ;-D;-D;-D A tobě děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti
Foto

Prohlédl jsem si fotogalerii. Byli to moc pěkní pejsánci. R^

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, to víš, tenkrát jsem to nafotil, fotky se ztratili a zbyl jen kinofilm. Nejsou kvalitní, ale nějaké alespoň jsou. Byly to kouzelné chvíle, to jsem bydlel v garsonce, jedna místnost a najednou 6 pejsků. A když vítali. Krásný vzpomínky.

A tobě moc děkuji za nakouknutí a komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, měla a ještě budu mít možnost vše, o čem píšeš, prožít. Patří to neodmyslitelně k mému životu a jsem za to moc ráda, třebaže to leckdy bolí. Tobě moc díky za článekR^V

1 0
možnosti
Foto

Jitko, a je to tak dobře, využívejme toho, dokud to lze. Jitko, moc ti děkuji za návštěvu a komentář R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com