Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Davide, děkuji ti za nakouknutí a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Horste, moc díky za nakouknutí R^

0 0
možnosti
Foto

Jirko, moc ti děkuji za nakouknutí

R^

0 0
možnosti
Foto

V barvě se světlo a stín rozplynou.R^

1 0
možnosti
Foto

Klárko, přesně tak. Ztrácí to pak fantaziiR^

1 0
možnosti
Foto

R^černobílá fotka je nenahraditelná,

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, já ji beru jako takovou šlechtičnu. Zkouším netradiční záběry (alespoň dle mne) a ta černobílá je lepší jak barevná. Jé plná fantazie. Alžběto, moc děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

R^Světlo a stín, respektive světlo a tma. Nic není úplně černé ani úplně bílé, ačkoli se nám to tak na první pohled může zdát.

Hezká fotka, Pavle:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, jak psal níže Jaroslav. Jé u ní více fantazie. Honzo, děkuji ti za návštěvu a komentář a přeji krásný víkend :-)

1 0
možnosti
Foto

Černobílá fotografie a efekt, který dobrá černobílá fotografie na nás má, je zajímavý. Myslím si, že je to trochu nostalgie a také to, že je v ní jistá míra abstrakce (prostě tam chybí barvy) a to dává, aniž bychom si to uvědomovali, větší svobodu naší fantazii. Černobílá fotografie někdy lépe zobrazuje podstatu foceného objektu, krajiny atd.

Pavle, přeji Ti pěkný víkend.

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, je to tak. Pro mě je v řadě záběrů víc svobodná. Ale i náročnější. Moc ti děkuji za návštěvu a komentář. A také ti přeji klidný a pohodový víkend.R^

1 0
možnosti

Mám moc ráda černobílé fotografie.

Jsou plastické, prostorové, a stínované. Mají atmosféru.

Barevné zaujmou vlastně jen trefou kombinací barev.

A stejně vnímám CD nosiče oproti LP deskám - mají autentičnější zvuk.

Pěkné jako vždy, Pavle!?:-))

1 0
možnosti
Foto

Maruško, jen takové nápady.:-) Každopádně moc děkuji za návštěvu a komentář R^V

1 0
možnosti
PB

...... mňo,- zkrátím to !,- máme povolení vod paní Colombové zaostřit na "akty"?!?

1 0
možnosti
Foto

Petře, to je velmi zajímavý dotaz ;-D zkusím se poptat ;-D. Každopádně Vám Petře děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
VV

Je zajimava podobnost jmen slavnych ceskych fotografu. Saudek, Soudek, Sudek. A kazdy byl jiny.

1 0
možnosti
Foto

Vladimíre, to máte naprostou pravdu. Já jsem osobně oslovený spíše Sudkem . Vladimíre, děkuji Vám za návštěvu i za doplňující komentářR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com