Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Jednou na základce dostala naše třída za úkol nastudovat nějakou budovatelskou píseň k jakémusi komunistickému výročí a zazpívat ji do školního rozhlasu. Paní učitelka měla naštěstí tolik rozumu, že mě včas vyřadila z potenciálního okruhu žáčků zpěváčků. Takže asi tak, Pavle, řekl bych, že se zpěvem jsme na tom dost podobně:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo tak to jsem rád :-) a děkuji ti za návštěvu a komentář R^

1 0
možnosti
JA

Pane Vrbo, za mě obrovská karma, mě mluvíte z duše. Jsem na tom úplně stejně jako vy, zpívat neumím, ale hudbu miluji, úplně maximálně, je to moje vášeň. A protože můj příšerný zpěv a neschopnost rozpoznat jednu notu od druhé (občas teda poznám, že je něco špatně, nevím jak to má být dobře ale poznám že to dobře není, což mě brzdí před mým nadšeným zpěvem, který začínám vyluzovat teprve po druhé flašce :-)) mě diskvalifikovaly od pozice zpěváka, kytaristy, klávesáka i basáka, zbývaly bicí. A to je moje :-). Děkuji za tento váš článek, ten mě opravdu pohladil, protože si myslím, že hudba je snad to úplně nejlepší, co člověk stvořil. A tímto jste jí vzdal hold.

1 0
možnosti
Foto

Jaroslave, předně Vám děkuji za návštěvu, ale rovněž za krásný komentář. Ony vlastně ty naše nedokonalosti nám umožňují tu a tam prožívat krásné věci. A hudba? To je skutečně to nejkrásnější. Jaroslave, moc díkyR^

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, moc ti děkuji za přečtení mé nedokonalosti.R^

0 0
možnosti
Foto

Jani, já děkuji za nakouknutí

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com