Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ Když chybí slušnost a ohleduplnost v běžném životě, nemůže to být na silnici jiné....A o to horší, že tady jde o život....

0 0
možnosti
Foto

Ano, jak píše Jitka. I dáma získá za volantem slovník, že i dlaždič by se mnohdy rděl ;-D

0 0
možnosti
Foto

Někdo má řízení v krvi, jinému se to do krve nedostane do konce života. Pavle, pohodové řízení!R^:-)

1 0
možnosti
Foto

R^Cesta na Slovensko nám zase provětrala slovní zásobu;-D

0 0
možnosti
Foto

R^Nebojím se nedostatečnosti svého umění, bojím se idiotů za volantem.:-/;-)

3 0
možnosti
Foto

Klárko, lépe to nelze vyjádřit;-D;-D

1 0
možnosti

..... mňo, synek, kdysi dávno v autoškole při podobným testu zahlásil, že přednost mají vždycky chodci (takovej tenkrát přijali zákon),- kantor byl rudej vzteky: "kde tam vidíte nějaký chodce ;-€?!?",- ...... "no na tem vobrázku zrovna žádnej nejni, ale v Brně jich je na každý křižovatce hafo,- kór, když je vodpoledne vypustijou z háčku!"

1 0
možnosti
Foto

A kdyby v konkrétním uvedeném případě nefungovala světla, bylo by to naopak.;-)

1 0
možnosti
Foto

R^R^R^ me vytaci ridici hlavne na kruhacich ... predjedou vnitrkem a pak cloveku zablokujou cestu ven ;-€

1 0
možnosti
Foto

Kamilo, přesně tak, kruháče jsou také tvrdým oříškem pro mnohé. A já děkuji za návštěvu a doplnění.R^

0 0
možnosti

My nejsme ukáznění. Jsem " účastníkem silničního provozu :-)" často, vidím to téměř denně. Snad se na té silnici nevymlatime;-(.Nemyslim ale že to je silnými auty, nýbrž věkem řidiče. Čím je člověk starší, tak už nemá potřebu tak spěchat.

1 0
možnosti
Foto

Radko, co k tomu dodat, snad jen, že Vám děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Alžběto, já děkuji nejen za správnou odpověď, ale i za návštěvu :-)

R^

0 0
možnosti

Pavle, přijde mi to kolikrát, že Češi postrádají normální pud sebezáchovy. Ovšem, nejsme uplně nejhorší. V Polsku to ještě "umí" o poznání líp a když koukám na "Mistry volantu", tak v Rusku to musí být opravdu "džungle":)

1 0
možnosti
Foto

Romane, děkuji ti nejen za nakouknuti, ale i komentář,ke kterému nemám co dodat.

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com