Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti
Foto

Ivane, moc ti děkuji za návštěvu a komentář. Já jsem rád, že se zde diskutuje a lidé si zde mění názory.R^

0 0
možnosti
Foto

R^No ten na hlavní. O tom se ani nesmí uvažovat, to se musí vědět okamžitě;-)

Jinak k těm značkám aut - na to má perfektní přirovnání jeden můj soused - nóbl auťák jako nástavec na malej penis.

1 0
možnosti
Foto

Pavle,

1. Kdyby byl ZIP ideálně prováděn, nic moc by se nezrychlilo. Jen by to bylo "spravedlivější".

2. To, že nejvíc mladých machruje s vozy BMW a Audi, je zcela logické. Jsou to cenově velmi dostupné a přitom výkonné stroje. Nejde to tedy ani tak se značkou, jako s výkonem vozu.

3. Ta "hádanka" o průjezdu křižovatkou je poměrně dětinská. Každý zkušenější šofér ví, že světla ruš přednost danou značkami.

Hezký den přeji,

Jirka

P.S. Jezdím s vozem BMW540i, tedy objem motoru 4,5 litru a na silnicích se chovám mravně. Ovšem pouze potud, pokud by nějaký šplhounek nechtěl rychlost 160 plus označit na dálnici za nepatřičnou. Ale, to snad ne?

1 0
možnosti
Foto

v tom první bodě nemáte zcela pravdu.

V Praze na lanovém mostě stačí běžný provoz k tomu, že se proud vozidel téměř zastaví, protože na konci, směrem na Černý most to jde ze tří, do dvou pruhů.

Zrovna teď v neděli jsem podobnou situaci zažil v Norimberku a tam to odsýpalo podstatně rychleji. Tam se totiž zip striktně dodržuje.

2 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com