Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Čučím často, čučím ráda a je mi bé-ú-eř-té (buřt), zda jsem divná pro okolí, PavleR^V

1 0
možnosti
Foto

Jani, přesně tak a tobě děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

R^ zrovna včera jsem koukala na krásy staré Prahy...přijela mi kamarádka z Vídně, tak jsme obě koukaly a bylo na co. Jo, my jsme koukaly, já nemám ráda slovo čučely.

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, předně díky za návštěvu a komentář. A co se týče slova čučet, to ber v kontextu mého zamyšlení.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, ani na chviličku nepochybuji, soudě dle tvých fotek.:-) A děkuji ti za nakouknutí.R^

1 0
možnosti
Foto

Zastavit a divat se, ale i poslouchat a vychutnavat nejde s dnesni uspechanou dobou. Hezke fotky R^

2 0
možnosti
Foto

Kamilo, právě, je to velmi těžké, stále někam spěcháme, něco honíme.... Dokud nám hodnoty nepřevrátí třeba nemoc. Pak přichází prozření, že toho k životu moc nepotřebujeme. Kamilo moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Paní Dano a já Vám za to od srdce děkujiR^

0 0
možnosti
RP

Hezké fotkyR^ Já denodenně čučim z okna na pole. A věřte, je to krásné sledovat jak na něm pomalu roste to co tam vyseji...ale jinak ráda koukám na vše kolem sebe. Je to příjemné a bavím se u toho..:-)

1 0
možnosti
Foto

Radko, víte že mě to ani nepřekvapuje? Soudě dle reakcí u těch mých zamyšlení. A já Vám děkuji nejen za to dnešní nakouknutí, ale i diskusní příspěvkyR^

0 0
možnosti
MP

Děkuji za pěkné fotky a nadhozené téma : na co a jak se dívat. V kalendáři p. V. Kodeta je citát ( nevím, zda jeho vlastní ) : " Jen vnitřně krásný člověk dovede vnímat krásu kolem sebe."

David říká : " Věc nešlechetnou před oči si nepostavím ". Pokud hltáme pokleslé manýry bulváru, jsme spoluodpovědní za jejich vrůstání do mezilidských vztahů, v krajním případě osobní tragédie bulvárem zneužitých lidí.

V jiném Žalmu je řečeno : "Oči pošetilce těkají po všech končinách světa " a Šalamounovo přísloví říká : "Nenasytí se oči viděním". Pokud přemíru vizuálních zážitků nekorigujeme s kultivací svého nitra, opět nám nic významně dobrého nepřinese. Sám Ježíš říká : " Světlem těla je oko. Je-li tvé oko čisté ( přímé, jednoduché ), celé tvé tělo bude mít světlo. " Dokážeme se na lidi kolem sebe dívat duchovně čistým okem ?

1 0
možnosti
Foto

Pane Mirku, já Vám děkuji za návštěvu a komentář, ke kterému bych snad jen dodal : mají oči a nevidí........R^

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, moc Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Někdy čumim jak umim, co se to děje.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, soudě dle tvých fotek usuzuji, že čumíš dobře.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já tak nějak už ze zlozvyku neustále čučím kolem sebe, zajímají mne různý detaily, možná nepodstatný, ale to jsem celá já.

Pěkný fotky a povídání!R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Pavlo, no tak to jsme dva:-) Ale to není zlozvyk, ale umění se dívat. Pavlo , děkuji za návštěvu a komentář

1 0
možnosti