Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Krásný kraj a moc pěkné fotografie.

Asi znáte tento příběh dvou irských rybářů: Byli kolegové a dobří kamarádi. Jeden den ryby dobře braly. Když se vrátili z moře s loděmi plných ryb, tak jeden z nich rychle vyložil ryby a vyjel na moře znovu. Druhý také vyložil ryby a lehl si na pláž. Ten první vyjel ten den lovit ryby v moři několikrát. Když si všiml kamaráda, jak se válí na pláži, tak k němu zašel a zeptal se ho, proč na moře nevyjel znovu, když dnes ryby tak dobře berou.

Ten se ho zeptal a proč bych to dělal?

No protože bys ulovil více ryb, ty bys prodal a mohl by sis koupit druhou loď.

No a proč bych to dělal, zeptal se ten druhý.

No protože bys pak lovil ještě více ryb a mohl by sis koupit ještě více lodí.

No, a proč bych to dělal? Protože pak bys byl bohatý a mohl by sis koupit fabriku na zpracování ryb.

No a proč bych to dělal?

Protože pak bys už nemusel nic dělat a mohl se celý den válet na pláži.

No a co dělám teď? :-)

2 0
možnosti
Foto

Pěkný příběh. Dle mne je však nejlepší zlatá střední cesta. Tj. s prací to ani nepřehánět ani příliš nelenošit. To je Pavle také to, co jsi v článku jinými slovy napsal. R^

Na(ne)štěstí mají mnozí muži ženu, která je příliš lenošit nenechá. ;-) Sám jsem již mnoho let šťastně rozvedený. :-) A celkem mi to vyhovuje. I když, někdy by se mi nějaká dobrá hodila. Jsem však realista a vím, že ženu dle mých představ, pokud vůbec existuje, již nenajdu. A pokud taková existuje a bych jí potkal, tak by mne asi nechtěla. :-( I když, třeba by se nade mnou slitovala. ;-)

Přeji všem pěkný den.

1 0
možnosti
Foto

Nepoznala, že by Náchodsko? Asi jsem vedle, jako ta jedle;-)R^

1 0
možnosti
Foto

Jitko, no uvidíme, kdo má z Vás všech pravdu. Tobě každopádně moc díky za nakouknutí a odpověď.R^

1 0
možnosti
Foto

Opravdu krása dech beroucí . Tipuji Jeseníky.

1 0
možnosti
Foto

Marceli, každopádně díky za nakouknutí, ale i odpověď na mou otázku. No uvidíme, výsledek prozradím v dalším díle. R^

0 0
možnosti
Foto

Krásný fotoblog, PavleR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Olčo, moc děkuji za návštěvu a komentářR^R^

0 0
možnosti
Foto

Tak tam jsem nebyl a ani to tam neznám :-)R^

2 0
možnosti
Foto

Jene, nevím proč, ale myslím si, že jste tam byl. Třeba už kdysi. No uvidíme v dalším pokračování. Každopádně moc díky za nakouknutíR^

0 0
možnosti
Foto

R^ KrásaR^

Mnozí, jdouce za cílem, si neuvědomují, že ta cesta je cíl;-)

1 0
možnosti
Foto

Jirko, k tomu nemám co dodat, snad jen, že děkuji za nakouknutí a komentář.

0 0
možnosti

Přehrada Les Království u Dvora Králové?Ale je to těžké, snad fotka č. 8 by tomu napovídala.:-)

2 0
možnosti
Foto

Radko, předně díky za nakouknutí. A Les Království? Kdo ví.....třeba ano, třeba ne. Výsledek prozradím po sléze. Radko, ale moc děkuji za ceký diskusní příspěvek.R^

0 0
možnosti

Nepoznám, Pavle. Ale nevadí. Je jedno kde, ale hlavně že je to krásné VR^

Děkuji :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, a v tom máš naprostou pravdu a neboj lokalitu prozradím. Tobě děkuji nejen za nakouknutí, ale i za slova, které jsi zde napsalaR^

0 0
možnosti

Pavle, dík za pěkný nákuk do přírody (počkám do příště na určení lokality:-)). A díky, že jsi doprovodným slovem potvrdil má slova minulá:-)R^

2 0
možnosti
Foto

Maruško, lokalitu brzo odhalím, ale dovolím si tvrdit, že většina lidí to pozná, nebo o tom alespoň slyšela. Tobě děkuji nejen zanávštěvu, ale i komentář, zejména za druhou jeho část.R^

1 0
možnosti
Foto

Pavle, teď jsem tam byl díky tobě i já, děkuji!R^R^

2 0
možnosti
Foto

Hosté,já děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com