Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No jsou to vypatlanci, - a co tak zkusit tu mysliveckou fotopast, která hned pošle záběr esemeskou? Snad to není už tak moc drahé. jinak Pavle klobouk dolů před tou "funkcí," lidi jsou fakt nevděčníci a možná se měl zkusit systém: Myslíte si, že to dělám špatně? Může být, a proto Vám svou funkci velice rád okamžitě předávám, protože to bude jistě ku prospěchu nás všech,

2 0
možnosti
Foto

Jene, předně zdravím a děkuji za návštěvu. Jinak co se týče toho dění s těmi " co vše vědí", jen dodám, že jsem odstupoval přímo na schůzi asi 5x. Prostě v ten moment byl bod zlomu. Zpočátku mě potěšilo jinými vyvolané hlasování o důvěře, ale znáte to sám- postupně to otráví. Jene, ještě jednou Vám moc děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
JM

Taky mě to dokáže nadzvednout. Oni ti kreténi se nesnaží o nějaké "umění", pro ně je důležitý ten podpis na čisté fasádě. Jako si pes značkuje patník.

5 0
možnosti
Foto

Jaroslave, bohužel, je to tak. A já Vám děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^Nějak jsem nepochopila smysl tohoto "umění", nebo jak tomu říkají.8-o Prý je na tom všem nejlepší ten adrenalin při akci, a tedy nemohou na povolená místa...

Nevážení si práce druhých je něco, co mě fakt vytáčí.:-P;-)

2 0
možnosti
Foto

Klárko, přesně tak. I když připouštím, že jsem viděl díla povedená. Byla ale na určených místech. Tohle, co předvedli na našem domě, byli jen gauneři. Tobě děkuji za návštěvu a komentář.R^

1 0
možnosti
RJ

R27a58d36e72k 23J56a43r54o81š

21. 5. 2017 20:13

Mně to přijde docela graficky zajímavé. To jste dopadli ještě docela dobře.

Úroveň většiny sprejerů je mnohem nižší...

1 1
možnosti
Foto

Pane Radku, nevím, zda-li mě to má uklidnit. Protože to beru, že je to svinstvo a svinstvo, byť bys ne škaredé zůstává svinstvem. Děkuji Vám Radku za návštěvu, i za komentář.R^

1 0
možnosti
DV

D24a21v96i88d 58V95l71k

21. 5. 2017 20:07

R^Karma Pavle taky jsem bydlel paneláku.

2 0
možnosti
Foto

Davide, moc díky za návštěvu a komentář.R^

0 0
možnosti
Foto

Jiří, děkuji za nakouknutí R^

0 0
možnosti
Foto

Plně s Vámi souhlasím a obdivuji toho kdo bojuje s lidskou hloupostí. Bydlel jsem v paneláku a vím co je to vyjednávání o opravách společného. Nejvíce chytří a uřvaní jsou ti, co nikdy pro společné nic neudělají.

Hovada (s odpuštěním, ale jinak se to nedá nazvat), co dokáží udělat to co je na fotografii bych zbavil svéprávnosti.

6 0
možnosti
Foto

Radovane, přesně tak. A já Vám mohu poděkovat nejen za návštěvu, ale i komentář, ke kterému není co dodatR^

1 0
možnosti
Foto

Taky jsem pro řešení "ručně stručně" a vše na vlastní náklady opravit.

3 0
možnosti
Foto

Jitko, přesně tak. Jenže, když už bude štěstí a chytíš je, tak jim to ještě dokázat. No a na to sází. Tobě moc díky za návštěvuR^

1 0
možnosti

Jo Pavle, toto je učiněný děs. Naprosto tě chápu. A pořád se musím vracet k výchově. Bohužel tito jedinci vůbec nemají dané něco jako je úcta k práci jiného, k hodnotám, které ničí. Nikdo jim neřekl, že to co není jejich, na to se nesahá. To samé jsou zloději. Nejsem v tomto případě lidumil, a jsem pro "paci fik". Nedá se nic dělat, jakkoliv to zní středověkově.

4 0
možnosti
Foto

Maruško, přesně tak. A já ti děkuji nejen za návštěvu, ale i patřičný komentář R^

1 0
možnosti
Foto

R^Pavle, přesně vím, jak a proč tě tohle štve. mě by to štvalo taky.

2 0
možnosti
Foto

Zuzko díky, já se z toho musel vypsat. Přeji ti krásný večerR^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com