Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, Pavle... teď jsi poslal všechny politology do sklepa pro uhlí. Třeba tam budou i politici a sedící spící tam už zůstanou. Představa nádherná že... Ale strašné je to, že za naše peníze vysoké školy chrlí další politology a politiky. No někteří čestně neužívají podvodně získaný diplom, jiní s kámoškou rozeberou půl miliardy na sport a odstupují s morálním apelem.

Lékárny budou v deficitu neboť projímadla už nebudou potřeba. Z toho se totiž pose .eme všichni a brzy. Hlavně na to mysleme v říjnu. X

1 0
možnosti
Foto

Marceli, přesně tak a já osobně jim to právě hodlám spočítat při volbách. A tobě děkuji za návštěvu a komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, Tvoje politické tažení se štětkou s pomocí Tvojí grácie je šaramantní:-)

1 0
možnosti
Foto

Olčo, no ono se to tak nějak vše pospojovalo;-D Moc děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
MS

R^Je to tak. Který politik nám může s čistým svědomím kázat morálku? Možná kdyby ta předmětná štětka byla ve sněmovně povinná ( nejlépe do huby),pak by se i ta politická kultura třeba zlepšila.

1 0
možnosti
Foto

Pane Michale, dle mého názoru žádný. Bohužel. A Vám děkuji za návštěvu a celý komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pavle, já do toho nemám co remcat, jen oznamuji, politika je pro mě zrovna tak zrádná jako rakovina!!

2 0
možnosti
Foto

Horste pro mě také, to je jak když zvedneš dekl od žumpy. Ještě že jsou krásnější věci. A tobě děkuji nejen za návštěvu, ale i komentář

0 0
možnosti

No, tak dnes ses tedy fakt "vyznamenal"! Co se politických garnitur a jejích "aktivistů" týká souhlasím - zlatá slova: tvoje i Krylova. Jen nechápu, proč se v teplém počasí někteří spoluobčani oblékají do ovčích kožichů.

No, a co se té štětky týká? No, to jsi snad přehnal, né?;-D Takhle si veřejně pochvalovat i s popsáním zvuků8-o;-D

Pavle, neměl jsi včera narozeniny? Někde jsem cosi zahlédla. Pokud ano, tak ti přeji, abys od té štětky nechytl nějakou ošklivou nemoc, jako např. nával pracovního nadšení!:-) Takže, hodně zdraví, a spokojenosti!V

1 0
možnosti
Foto

Maruško, před několika dny jsem slavil jisté řekněme historické datum. A moc ti děkuji nejen za návštěvu a komentář, ale rovněž za přání. Maruško, neboj se, ty škaredý věci co tam popisuješ už od sebe bičem odháním :-)))))

1 0
možnosti
Foto

...tak já teda vždycky váleček. Ten tvar...ta velikost...ta jistota dobře vykonané práce! No ale...když jsem byla ještě výtvarnicí, štětek bylo též zapotřebí, ale štětce byly přece jenom lepší...ten tvar...velikost, no ta byla různá...

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, však já tu rozmanitost poznal při vybírání právě pro mě té nejvhodnější štětky ;-D;-D A tobě děkuji za návštěvu a vtipný komentář ;-D

0 0
možnosti
RS

;-D Kdysi jsem dal na radu dobrého praktika a koupil štětku s nejdelšími vlasy na trhu, za tedhy pro mne docela nekřesťanskou cenu, a dodnes nelituji. R^;-D

2 0
možnosti
Foto

Richarde, já Vám děkuji nejen návštěvu, ale i krásný komentář.R^R^

0 0
možnosti
Foto

Práce ( i ta se štětkou) šlechtí.

Už jste prostě vyšlechtěný model, chválím, chválím, chválím.

2 0
možnosti
Foto

Jiřinko, kdepak, to nejsem. Ale snažím se. Každopádně moc děkuji za návštěvu a komentář:-)R^

0 0
možnosti
Foto

R^R^!

Všechno je ,,politikum". Ovšem nejni štětka jako štětka. Nakonec ta správná s politikou nemá co dělat. Že těch štětek v politice je hafo, to je holt realita, ale ty nepouštěj chlup, spíš se snažej kde jakej urvat. Pro sebe. Pochopitelně ve jménu lidu, pravdy, lásky, A TAK, o kdejakých ,,cosi" ani nemluvě;-) Inu, K.K. se štětkou nestal, ani nemohl, nepadl do ruky ani do noty. Ovšem komu:-/

1 0
možnosti
Foto

Jirko, k tomu není co dodat a tak snad jen, že děkuji nejen za diskusní příspěvek, ale i za návštěvu toho mého velkého tématu kolem všech štětek

1 0
možnosti
Foto

;-D;-DR^Myslím, že je lepší malovat, než sledovat politiku.;-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, tak to máš na 110000000 % pravdu;-D;-D Ale nemohl jsem to téma vynechat. A tobě děkuji za návštěvu a komentář

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 23,19
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com