Diskuse

Fantasy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vladimíre, já děkuji za návštěvu a komentář. No pokusil jsem se vyjeviti své básnické střívko;-D;-D

0 0
možnosti
Foto

jo...moc pěkný! A ty fotky super, máš dobrý oko, PavleR^

1 0
možnosti
Foto

Zuzko, moc děkuji za návštěvu a komentář. No holt má fantazieR^

0 0
možnosti
RP

Přiznám se nejsem zrovna člověk s velkou fantazií ...asi proto o to víc ji uznávám a obdivuji u druhých. U té fotky R^jsem to si za chvíli vzdala. A.R.takéR^

1 0
možnosti
Foto

Radko, moc Vám děkuji za návštěvu a komentář. No a ta fotografie, ta značí---- no vlastně nebudu to psát, je to o fantazii

1 0
možnosti
Foto

Josefe, děkuji za nakouknutí a palce. Jsem rád, že se to líbíR^

0 0
možnosti
Foto

Fantazie, sny, co je lepšího, než si je pak splnit? R^

1 0
možnosti
Foto

Ivanko, napsala jsi to přesně. A já děkuji za nakouknutí a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Ano FANTAZIE - a také humor. Díky za ně... Jakmile to člověku chybí, plácá se světem jako ryba na suchu. A je s ním obrovská nuda. R^;-) A díky za houslistu André Riu - i za R. Fulghuma. Jsou moji oblíbenci.

1 0
možnosti
Foto

Mirko, je to tak a já děkuji za návštěvu a za komentář. Adré Riu je úžasnýR^

0 0
možnosti
Foto

Jitko, moc děkuji za návštěvu:-)

0 0
možnosti
JT

R^ gratuluju k tvůrčí fantazii a děkuji za citáty a video. Prostě fantastické:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, já děkuji tobě, za návštěvu a komentář.R^

1 0
možnosti
Foto

Jiří, velmi pěkně děkuji za nakouknutíR^

1 0
možnosti
Foto

Paní Ilono, děkuji Vám nejen za Váš čas, věnovaný nakouknutí do mé fantazie, ale i diskusní příspěvek.R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com