Diskuse

Fantasy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, máš pravdu, Pavle. Fantazie je skvělá, a život bez ní by byl podstatně zážitkově chudší:-)

2 0
možnosti
Foto

Maruško, je to tak, bez fantazie by to stálo za houby. A já ti moc děkuji za nakouknutí a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Alžběto, ( po každé když Vám odpovídám, přemýšlím nad oslovením Bety, asi z Nemocnice na kraji města), děkuji Vám za nakouknutíR^

0 0
možnosti
PB

..... hééérgot, chlape to je šílenej záběr !,- zprva dle návodu renovuju panelák, potem slintám u veterán rally a nyčko sa potýkám s abstrakcí průniku houslovejch klíčů mezi siločarama a šroubama,- a k temu original song the Rose by Bette Midler!,-.......... na pondělí to není ale vůůůbec špatný ! R^

1 0
možnosti
Foto

Petře, no já jsem takovej rozpolcenej, no ;-D;-D Ale každopádně Vám děkuji nejen za návštěvu, ale také za diskusní příspěvek, kterým jste mě potěšil.R^

0 0
možnosti
TG

R^Moc hezky provázaný blog: slovo - obraz - hudba. A kdyby to nebylo o fantazii, poprosil bych Tě o pár slov k té fotografii. Je to o fantazii a proto nechci!!!! :-). Ta fotka by ztratila svoji magičnost.... hezký večer, Pavle!:-)

2 0
možnosti
Foto

Tome, ta fotka: To jsou ony pohledy přes skla, černo - bílého krasohledu, rozkládajícího obrazy mých běžných pohledů :-) Ale moc ti děkuji za komentář a návštěvuR^

1 0
možnosti
JS

VR^ Děkuji :-)

P.S.: jelitoš nejestem Přízemnice Od Lejna, věřím, že moci nemá ten, kdož nezotročí duši moji, byť by tělo mé hubil :-)

2 0
možnosti
Foto

R^ Jani, moc děkuji za nakouknutí

1 0
možnosti
Foto

U mě může být FANTAZII i jídlo. Pavle R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Hosrte, však jsem psal, každý ji máme :-)

2 0
možnosti
Foto

R^Fantazii mám rád, Pavle. Člověk nemusí být zrovna snílek, aby mohl říct, že bez fantazie by byl život nudný. A což teprv, když se podaří nějaký střípek té fantazie (nebo chceš-li snění) proměnit ne skutečnost.:-)

3 0
možnosti
Foto

Honzo je to tak, však právě ten můj dnešní článeček na téma fantazie, je vlastně fantazií. A tobě moc děkuji za přečtení toho mého zamyšlení a diskusní příspěvekR^

2 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com