Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Koně pod kapotou...Vy umíte, Pavle, nafotit za jakéhokoli počasí, to je vidětR^, prostě k tomu přistupujete srdcem. Věřím, že práce se světlem byla asi nejtěžší:-)

2 0
možnosti
Foto

Zdravím Olčo, no bylo to náročné, prostě boj se světlem, časem. A mrznutím :

;-D;-D;-D A moc děkuji za návštěvu a komentář:-)

1 0
možnosti
Foto

R^ Pěkný fotaR^

Jestli jsou fota z R-S Markovice-Dřenice, tak tam jedna, tuším Felda, nehezky bourala. Jak dopad řidič, nevím, museli ho z trosek vystříhat:-/

2 0
možnosti
Foto

Jirko, je to z toho závodu, tohle je prostě riziko. Nakonec, jako v každém sportu. Má zranění, ale žije. Jiří a já děkuji za návštěvu.

1 0
možnosti
TG

R^Pěkný fotky! Jaký čas se musí zvolit? Předpokládám, že ty auta asi nejezdí šedesatkou....:-)

2 0
možnosti
Foto

Tome, no jak v kterých místech jezdí. A cten čas? Jo to je vo zkoušení, na to se nedá takhle odpovědět

0 0
možnosti
Foto

Pavle, rozkoší mi přeběhl mráz po zádech, díky!!R^R^

3 0
možnosti
Foto

Však jsem si to Horste myslel, to je taková naše krevní skupina

0 0
možnosti
Foto

Pěkné momentky, jenom obdivuji fotící, jak se neohroženě pro fotografii dovedou přiblížit. Ale chápu je. Pro fotku se jeden přizabije.;-D;-)

3 0
možnosti
Foto

Soni, předně ti děkuji za návštěvu a komentář. No a co s etýče toho přiblížení, řekl bych jak kdo. Já jsem ve svém životě zažil jak pozici lidí, kolem rally, tak i jezdce v závodním autě a i fotografa. To vše mě vede k tomu, že se postavím tam, kde je to nejbezpečnější. Nakonec díky teleobjektivu, to prostě jde. A vždy tvrdím, že nikdy, nikdy žádnej závěr nestojí za to, aby člověk riskoval život. Ale je to jako se vším - prostě každej máme tu odpovědnost jinde. Bohužel. Ale Soni díky a přeji krásnou neděli :-)R^

2 0
možnosti
Foto

R^Stálo to za to, Pavle:-)

3 0
možnosti
Foto

Honzo, stálo. Obzvláště když člověk vidí jet některé zajímavé kousky aut. A tobě děkuji za návštěvu a komentář:-)

1 0
možnosti
Foto

Hned jsem věděla, o co jde;-)Povedlo se ti toR^

3 0
možnosti
Foto

Jitko, moc ti děkuji, no byla to celkem dřina

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com