Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ti tvorové si vždy získají naši lásku, je to jen otázka času. A nejen t čtyřnozí,ale i ti dvounozí,a opeření. Dlouho jsme měli fenku Bellu, milovali jsme ho - teď máme dvě andulky... V Jedna z nich na nás reaguje jako pejsek. Když ji dám na klícku hračku , shazuje ji dolů a očekává další. Komunikuje se mnou. Každý člověk by se měl starat o nějaké zvířátko, obohacuje ho. Dík, Pavle, za pěkné fotografie.

0 0
možnosti
Foto

Jitko, je to tak a tobě děkuji za návštěvu a komentář R^

1 0
možnosti
Foto

Jaromíre, moc ti děkuji za návštěvu a za komentář R^

0 0
možnosti
Foto

Zapomněl jste napsat, lásky na celý život.

Míša, rezavá ouška, původ neznamý, rytíř mého dětství.

Od mé první puberty to byli již jen němečtí ovčáci, Lord a po něm béčková řada Brita, Brit, Ben, Bax a Basty, jména vybraná dětmi, ta jejich rodná zůstala v zapomnění.

Každý z nich má místo v mém srdci a v hlavě plno vzpomínek.

Nebyli to vždy miláčci, také pěkní vykukové, naše rodinné hádky směřovaly hlavně k nim, to bylo a je pro mého muže nevyčerpatelné téma a důvod k rozepři.

Nic jim nebylo svaté, drůbež, ploty, záhony, stromy, šňůry s prádlem a vše co zůstalo pohozené v jejich označkovaném území.

Ale co jsou tyto maličkosti, proti lásce kterou od nich dostáváte, ochrany kterou cítíte a důvěry kterou se snažíte nezklamat.V

2 0
možnosti
Foto

Paní Marie, máte pravdu, zapomněl. Ale na druhou stranu jste mě moc pěkným komentářem doplnila. A já Vám Marie, děkuji nejen za návštěvu, ale i to sepsané vzpomínání na všechny ty čtyřnohé členy rodiny. :-)R^

0 0
možnosti

Bratrství na všech stranách. Jen si z toho vzít příklad.:-)

3 0
možnosti
Foto

Pavle, přesně tak. A já ti děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

Pěkná smečka,Pavle:-)

Já jsem jako dítě psa mít nesměla, takže jen co jsem se vdala a vzpamatovala se z prvního mimina, tak jsme pořídili plemeno naše nejmilejší-Kavalíra.:-)V

2 0
možnosti
Foto

Šárko, kdepak, jak máme sny máme za tím jít. R^ Šárko, moc ti děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Ivane, moc ti děkuji za návštěvu a za komentář, ke kterému není co dodat.

0 0
možnosti

Ano ... tohle je Láska .-)

3 0
možnosti
Foto

Michale, je a krásná a já děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

Ivanko, přesně tak a tobě děkuji za návštěvu a komentář

0 0
možnosti
Foto

Náš hafan také rád ležel u krbu a civěl do plamenů. R^R^

2 0
možnosti
Foto

Horste, no občas se jí ptám, zda-li není pyromanka;-D;-D Podívá se na mě jak na nějakého hlupáka civí tam dál

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com