Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, dobře!!A ještě se ušetří, žádný holič, šampony, breberky a podobně!!

1 0
možnosti
Foto

Hortse, to máš pravdu, když se na to člověk tak dívá, má to mnohé výhody. Třeba nemůžu mít rozcuchané vlasy.;-D;-D;-D

0 0
možnosti
DV

D64a61v53i86d 41V49l52k

3. 4. 2017 18:47

Držím pěsti ať to všechno dobře dopadne Pavle. A víš, když je někdo charakter je úplně jedno co má na hlavě. Tak ať tu mrchu společně porazíte!

1 0
možnosti
Foto

Davčo, moc ti děkuji nejen za návštěvu, ale i nádherný komentář plný podpory. My ji porazíme, my to dáme. Davčo, moc děkujuR^R^R^

0 0
možnosti
JT

Slovo dělá chlapa, ne vlasy. A tys pravý chlapR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Jene, nevím, ale mám to tak nastavený. A já ti moc děkuji za návštěvu a za komentářR^ a přeji krásné dny.

1 0
možnosti
JS

Symbolika odstřižení od minulosti, změna k novému vývoji - to je cesta pokojného bojovníka, Pavle V R^

3 0
možnosti
Foto

Jani i tak by se to dalo říci. :-) A tobě děkuji za návštěvu a za komentář.:-)

1 0
možnosti
Foto

Stale je lepsi vypadat jako blbec nez jim byt. I kdyz uznavam, ze jim byt i tak vypadat, to je sila. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Jaroslave, to máš pravdu. Snad jen doufám, že to není můj případ ;-D;-D;-D A tobě moc děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^Tak ať Ti to sluší, Pavle:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, díky, když mě bude zima, vbezmu si čepici;-D;-D A tobě děkuji za návštěvu a komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Tome, děkuji ti za návštěvu R^ a podporu.

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com