Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KD

Moc hezké připomenutí,zejména pro ty, kteří jeho dobu naplno prožili. Velmi výstižně charakterizuje dnešní dobu ta poslední věta. A :Demokracie" už vše vyjádřila v předstihu doby. Bohužel je asi "trezorová". Měli by jí vysílat každý den těm mladým "aktivistům", kteří si myslí, že jsou nejmoudřejší na světě. V době, kdy Karel zpíval první písničky, jsem už byl na vojně a tak po příchodu "přátelské pomoci" , byly pro mnoho lidí Karlovy písničky balsámem na duši.

6 0
možnosti
Foto

Pane Karle, děkuji Vám za návštěvu a za komentář, ke kterému není co dodat R^

0 0
možnosti
Foto

Síla Karla Kryla, které ho od dětství miluji, spočívala a stále spočívá v jeho buřičství a v jeho nesmiřitelnosti. Tedy v tom, jak natíral své "tanky narůžovo", šedé pro něho bylo černé a zlo bylo zlé ve všech svých formách.

Takového Karla Kryla si uchovávám ve svých vzpomínkách. Odmítám ho naopak jako vizionářského filosofa a rádce, moralizátora nebo snad budovatele nějakého světonázoru. Pokud se k něčemu takovému později občas uchýlil, měl na to právo jako kdokoli jiný, ale potíral tím trochu sebe sama. KK by byl (a byl) upřímně nenáviděn každým režimem, ve kterém tvořil a v tom pro mě spočívá jeho podstata jako vzoru.

6 0
možnosti
Foto

Jiří, předně děkuji za návštěvu a také za komentář.Proto jsem nedělal obsáhlý text, protože by si to KK určitě nepřál, on se považoval za jednoho z mnoha, ne za celebritu.

0 0
možnosti
Foto

Tomáši, moc ti děkuji za nakouknutíR^

0 0
možnosti
LM

Děkuji za tak hezké připomenutí jeho výročí, při všech těch svých starostech ve "svém mikrosvětě na gauči "jsem pozapomněla. Děkuju. :-)

2 0
možnosti
Foto

paní Lucie, já děkuji Vám, že jste mě navštívila a jsem rád, že jsem přinesl připomenutíR^

0 0
možnosti
VV

Diky za vzpominku.

Vadi mi, ze dnes si Karla Kryla usurpuji za sveho ti, kteri ho za jeho zivote nazyvali vlastizradcem, proradnym Emigranten ci pohunkem Svobodne Evropy.

4 0
možnosti
Foto

Vladimíre, děkuji Vám za návštěvu a za komentář, ke kterému není co dodat.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jani, já děkuji , za návštěvu R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com