Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pavle, tedy ty se nezdáš, ale umíš sem dát adrenalinový kousek!R^ Vše, co je nabídnuto oku, by stálo za to ochutnat. Vypadá to móóóc dobře. Ale ti hermelíni vedou!;-D

Ta hodina, dokdy se má jíst, se mění s tím kterým výživovým poradcem:-) Dokonce jsem i slyšela, že záleží na tom, v kolik chodí člověk spát. Nemá mu na noc kňučet v břiše:-)

2 0
možnosti
Foto

Maruško no je blbý že si tu zelňačku pochválím, ale povede se mi vždy. Vždycky si pochutnám. A ten hermelínek? No také užasný. Každopádně děkuji za návštěvu a za komentář:-)R^

1 0
možnosti
JS

R^Vnadný to blog, leckterá slina skanulaR^ :-)

2 0
možnosti
Foto

Jani, já to věděl, že budu provokatér;-D;-D;-D

3 0
možnosti
JT

Pavle, to byla chuťovka. A nepřiletěla ti návštěva z planety OXO? (z knihy Zelňačka). ;-D

3 0
možnosti
Foto

Jedne, kdepak, navíc já tu zelňačku mám tak vyladěnou, že se ani nedělím. Host do domu, bejkovec do ruky ;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Já? Takovej hodnej? ;-D;-D

1 0
možnosti
Foto

J18a65k56u23b 23R96o19t65h

2. 3. 2017 19:16

Tedy, já jsem známý mlsoň, vlastně nejím ani zelňačku, zavinutce či naklhermoš, ale jinak R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Tak o to víc děkuji za návštěvu a za komentář;-D No však ono je spousta takových vynikajících jídel, někteří říkaj, že nezdravé, ale zase moc dobré. R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Ono asi tak. S plným břichem, v teploučku a pohodičce je kde kdo málem revolucionář, či alespoń kazatel. Ale když není z čeho a kde, to pak dojde lehce k rebelii. Někdy až ,,ledničkovýl";-)

1 0
možnosti
Foto

Jirko, no je to tak, k tomu není co dodat. Děkuji za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti
Foto

Nakládaný hermelín miluju!R^ i ten závin vypadá dobře...no nic, jdu proluxovat lednici;-D

1 0
možnosti
Foto

Šárko, no co, ještě není tak pozdě.;-D;-D A já děkuji za návštěvu a krásný komentářR^

1 0
možnosti
MS

Ty hermelíny mě pěkně dožralyR^

3 0
možnosti
Foto

Michale, já to věděl, že mě bude řada lidí nenávidět ;-D;-D Michale, ale děkuji Vám za návštěvu a krásný komentářR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com