Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^A pokračují v pěkného čtení. S obsahem naprostý souhlas. Jen dodám: Dokonce mám pocit, že u "více" inteligentních osob je obvykle víc morálních pokřivení a selhání.

0 0
možnosti

Omlouvám se za tablet, který mi dost pravopisných chyb silnê vnucuje...

0 0
možnosti
Foto

Pavle souhlas. Vysoká škola nebo Univerzita není zárukou inteligence. Vysokou školu totiž udělá každý blb.c. Je ale zajímavé, ze to tvrdí většinou ti, kteří ji nemají. O zhroucení našeho systému vzdělávání se vůbec nebavme. Od vyučení řemeslem přes zdravotní sestry po střední technické školy. Ono totiž školství a zdravotnictví nemůže být byznys. To přátelé vidíte i v současné vládě, kde titul z Plzně, podvodně získaný, jako ospravedlnění, "nebudu používat".

Je výuční list garancí kvalitního řemeslníka? Odpoví mi někdo? My jsme se s Jitkou Štanclovou shodli, že to začalo ukončením pracovní výuky na ZŠ. Dále, která firma má dnes peníze na udržení učiliště? A kdo tam bude učit? Kde jsou mistři, které jsme měli za autority a kteří nás řemeslu naučili? Trochu to je ve sra.kách. Omlouvám se za ostřejší slova. Ale budoucnost národa se neměří jen kilometry rozestavěných dálnic.:-/

2 0
možnosti
Foto

Marceli, děkuji ti za návštěvu a komentář, ke kterému není co dodat. Žádný papír, ale nadání. R^

2 0
možnosti

Oba mí rodiče měli "jenom" základní vzdělání a oba pro mne znamenali moc. Tohle opravdu není téma pro myslící lidi.!!

1 0
možnosti
Foto

Josefe, a urcite v sobe měli obrovskou přirozenou moudrost. Bohužel dnes mnoho lidí zpanštělo. Vám Josefe děkuji za návštěvu a komentář. R^

0 0
možnosti
Foto

Nejlepší by bylo, ty pseudovzdělance, pohrdající všemi, co umí pracovat rukama i hlavou současně, ty, nafrněné, na které se hodí lidová lidová moudrost "byl jeden mnich, měl mnoho knih a nevěděl co je v nich", ty, kteří si neumí doma ani pověsit na stěnu obrázek, aby si to sami zkusili. Postavit je někdy mezi dobré řemeslníky, aby sami poznali, že naučit se dobře nějakému řemeslu také nedovede každý hlupák... Pak by si začali vážit každého člověka, každého řemeslníka, každé poctivé lidské práce - hlavně té manuální. I ta je spojena s přemýšlením - a s umem...A hodně. :-)

(Moje zkušenost). Dobré zamyšlení, Pavle. R^:-)

3 0
možnosti
Foto

Paní Mirko, moc děkuji za návštěvu a komentář, ke kterému není co dodat

R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Stejně tak jako IQ, tak ani jakýkoli (!) titul člověka člověkem sami o sobě NIKDY nedělají. OVŠEM I ZDE PLATÍ, ŽE CO ,,KUS", TO ORIGINÁL;-)

2 0
možnosti
Foto

Jirko, je to tak, nakonec však on i pana Werich to konstatoval ve svých větách. Na světě je zavedeno, že spousta hloupých si hraje na chytré. Z chytrých, kterých je na světě nedostatek, jen ti nejchytřejší si hrají na hloupé. Jiří děkuji za přečtení a komentář.R^

2 0
možnosti
Foto

R^Sehnat opravdu dobrého řemeslníka je dost často problém, a tak nám nezbývá, než si různé věci bastlit sami po kutilsku. A mnohdy špatně, což se nemusí projevit hned, ale až třeba za několik let. Od toho nám školy nepomůžou.

2 0
možnosti
Foto

Honzo, máš naprostou pravdu. A mě zbývá jen poděkovat za návštěvu a za komentářR^

1 0
možnosti

R^ hezky psáno Pavle, vzpomněl jsem si i na Jardu Duška: "musíš to někam dotáhnout" a my to dotáhneme až tam, že získáme "papír":-)

2 0
možnosti
Foto

Jene, po získání přijde pocit sebeuspokojení, že jako jsme chytří:-) Tobě děkuji za návštěvu a za komentářR^

2 0
možnosti

..... ano,tak nějak,- VŠ vopravdu nejni patent na rozum!R^

2 0
možnosti
Foto

Pane Petře, přesto tomu mnozí věří. A já Vám děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
Foto

R^;-)Napsal jsi to dobře. Žádné tituly před i za jmény nejsou důkazem o charakteru, kvalitě člověka.

6 0
možnosti
Foto

Jitko, přesně tak. A já ti děkuji za návštěvu a komentářR^

0 0
možnosti
Foto

A kdo nám titulovaným postaví kanceláře, nemocnice atd.?;-)

3 0
možnosti
Foto

Klárko, copak nemocnice, ale kdo ti udělá opravu elektriky, opraví auta... něco vyrobí......R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,01
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com