Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pavle, je to napsané mile a vnímám pro mne příjemný rozměr humorné nadsázky. Taky jsem srab, v zimě na kole nejezdím (dokonce ani na motorce!) a dle možnosti se vyhýbám používání auta. Když jsem chvilku nebyl srab, ale "hrdina", tak jsem okamžitě uvízl ve sněhu na polní cestě při jedné z fotografických vyjížděk ;-D

Zdravím

3 0
možnosti
Foto

Marku, moc ti děkuji nejen za přečtení, ale i nádherně napsaný komentář. Snažil jsem se ty nešvary tak nějak právě v nadsázce a s humorem. A tobě moc děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti

No Pavle, to ti chválím, že jsi posírka a srab!:-) O těch "pomačkaných hrdinech" slyším denně z rádia...a není to nic hezkého...

3 0
možnosti
Foto

Maruško, když ono asi hodně lidí věří v tu reinkarnaci;-D;-D Tobě Maruško děkuji za návštěvu a za komentář:-)

2 0
možnosti
JT

Já jsem ještě větší srab. Zapínám blinkr 50 metrů před křižovatkou a také na kruháči před výjezdem.

5 0
možnosti
Foto

Pane Jindřichu, tak to jsem moc rád, tohle také dělám a Vám děkuji nejen za přečtení, ale i za krásný diskusní příspěvek.R^

0 0
možnosti
JS

R^Někteří hrdinové, jedou co to dá i na červenou... ještě že se jako pěšák rozhlížím, i když blikne zelená, Pavle ;-)

3 0
možnosti
Foto

Jani, to máš pravdu. Navíc mnohdy jen proto, aby na další, třeba 50 m vzdálené křižovatce zastavili v koloně. A tobě děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
MV

chodim a jezdim hromadnou - a mam klid

1 0
možnosti
Foto

No já Máro musím šourem, musel bych tolikrát přestupovat, že se vyplatí jít pěšky, čistit si hlavu a třeba i vnímat to, co se děje kolem, A tobě děkuji za návštěvu a za komentářR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 811
  • Celková karma 25,05
  • Průměrná čtenost 716x
Něco o sobě? Nic zajímavého, snad je dva citáty, které vystihují vše.

 

"Cokoli slyšíme, je názor, nikoli fakt.
Cokoli vidíme, je úhel pohledu,
nikoli pravda “.   Marcus Aurelius
 

"Kdybych se měl snažit číst -
o odpovědích nemluvě -
všechny útoky namířené proti mně,
mohl bych to tady celé zavřít
a nedělat nic jiného.
Dělám to nejlepší, co umím a znám,
a chci to tak dělat až do konce.
Jestliže mi dá konec za pravdu,
nebude na tom, co proti mně říkají, záležet.
Jestli se nakonec ukáže, že jsem se zmýlil
nepomohlo by, ani kdyby deset andělů
přísahalo, že mám pravdu."

                        Abraham Lincoln

Můžete mě zaslat i vzkaz : pavelblog@email.cz
nebo mě naleznete zde : https://twitter.com/PavelVrba3
Osobní stránky : http://pavelvrbaozivote.simplesite.com